مناسب‌سازی ۵۰ درصد از معابر شهری پره‌سر

شهردار پره‌سر گفت: حدود ۵۰ از درصد معابر این شهر برای تردد و استفاده معلولان مناسب‌سازی شده است.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۵۰ درصد از معابر شهری پره‌سر در پیاده‌روهای خیابان اصلی امام خمینی (ره)، شهید شکوری، ملامحله و جانبازان با احداث رمپ‌های دسترسی برای تردد آسان جانبازان و معلولان مناسب سازی شده است.

وی افزود: در خیابان اصلی امام خمینی (ره) خط زرد عابر پیاده ویژه نابینایان ایجاد شده است و ورودی ساختمان شهرداری نیز برای معلولان مناسب‌سازی شده است.

شهردار پره‌سر عنوان کرد: سرویس بهداشتی پارک کودک و جنب جایگاه سی‌ان‌جی برای استفاده جانبازان و معلولان تجهیز و مناسب‌سازی شده است.

به گفته شهابی چندین نقطه در شهر پره‌سر، برای پارک خودرو جانبازان و معلولان تحت نظارت بهزیستی تعیین شده و تابلوهای هشدار آن نیز از طرف شهرداری نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی پروژه‌های عمرانی که در حال اجراست یا در آینده اجرا خواهد شد، خط عابران پیاده نابینا و رمپ ویژه معلولان اجرا خواهد شد.

شهردار پره‌سر با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهر، یادآور شد: پروژه‌های بزرگ شفارود، بهسازی ورودی شهر و احداث خیابان شهید جلالوند در حال اجراست، المان‌های شهدا و مرد تالش نیز در دست ساخت است و ساخت المان‌های زن دستفروش، مرد قهوه‌چی و دوچرخه‌سوار به پایان رسیده و به زودی در نقاط مورد نظر نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

کد خبر 460165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.