بوئین‌میاندشت  ۳۴ هکتار  بافت فرسوده دارد

شهردار بوئین میاندشت گفت: مساحت بافت فرسوده شهر بوئین میاندشت ۳۴ هکتار است که ۱۰ درصد مساحت شهر را تشکیل می‌دهد.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت بافت فرسوده شهر بوئین‌میاندشت ۳۴ هکتار است که ۱۰ درصد مساحت شهر را تشکیل می‌دهد و ۲۵ درصد جمعیت شهری را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه امسال پروژه آسفالت و جدول‌گذاری معابر در قالب طرح بازآفرینی شهری اجرا شد، گفت: مطالعات طرح تفصیلی شهر در حال انجام است و طرح ممیزی شهری نیز در سال‌های ۹۵ و ۹۶ با اختصاص اعتبار ۶۰ میلیون تومان اجرا شده است و اکنون سیستم پرداخت عوارض نوسازی به‌روز است.

شهردار بوئین میاندشت با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهر، افزود: سال ۹۸ با اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان پروژه محوطه سازی امامزاده شهر انجام شد.

سپیانی با بیان اینکه تراکم فروشی در برنامه شهرداری بوئین میاندشت نیست، افزود: بر اساس طرح جامع شهری ساخت واحدهای تا سه طبقه به گونه‌ای که موجب سایه‌اندازی نشود مجاز است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته پلاک‌های اراضی شهروندان مساحی شده است، افزود: برخی شهروندان در گذشته بیش از حریم اراضی ملکی تصاحب کرده و ساخت و ساز کرده بودند که با مصوبه شورای اسلامی شهر، مازاد اراضی تصاحب شده قیمت‌گذاری و هزینه آن را دریافت کردیم که قسمتی از در آمد شهرداری از این طریق تأمین شد.

کد خبر 460140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.