منصوریان: در حق فوتبال آذربایجان جفا نکنید

سرمربی تراکتور گفت: برای تیمی که ۳۵ میلیون هوادار دارد ۲۵ دقیقه بیشتر وقت نمی‌گذارند، ما یک پنالتی هم نیمه اول از دست دادیم. الان شادی در اردوی تیم فولاد است، چون به خواسته خود رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد اظهار کرد: می‌دانستیم که حریف در دفاع و حمله تخصص دارد. در ۱۰ دقیقه نخست، فولاد بهتر از ما بود و در ادامه بازی، تراکتور دست برتر را در اختیار داشت. یک بازی بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم و از عملکرد بچه‌ها راضی هستم.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها تنها یک یا دو فرصت گلزنی به دست می‌آید که باید از همین تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فولاد را خیلی خوب بستیم و بازی را کنترل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اشتباهات داوری، تصریح کرد: تیم داوری مدیریت خوبی داشت، اما دومین بازی است که در خانه علیه تراکتور جفا می‌شود، امروز محمد عباس زاده با اختلاف در آفساید نبود. از لحظه پاس تا حرکت عباس زاده، او نزدیک به یک متر عقب تر بود و به شدت به داور ویدئویی (VAR) نیاز داریم.

منصوریان اضافه کرد: این هفته در برنامه‌های تلویزیونی، سه کارشناس می‌گویند که آن صحنه آفساید نبود، اما این حرف‌ها برای ما و ۳۵ میلیون هوادارمان نان و آب نمی‌شود. هواداران ما در خانه تا پای سکته پیش می‌رود و وظیفه ما هم دفاع از منافع و پرچم تراکتور است. آن صحنه را داور وسط نمی‌توانست تشخیص دهد و کمک اول باید تصمیم درست می‌گرفت. تا زمانی که VAR به فوتبال نیاید، تیم‌ها به حق واقعی خود نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه اگر این اتفاق برای تیم‌های پایتخت رخ دهد، برنامه‌های تلویزیونی نگاه ویژه‌ای به آن دارند، خاطرنشان کرد: برای تیمی که ۳۵ میلیون هوادار دارد ۲۵ دقیقه بیشتر وقت نمی‌گذارند، ما یک پنالتی هم نیمه اول از دست دادیم. الان شادی در اردوی تیم فولاد است، چون به خواسته خود رسیدند. اگر اشتباهات داوری نبود، الان باید در صدر جدول باشیم. خیلی عصبانی هستم، اما با نهایت احترام به داوری نگاه می‌کنم. امروز کمک اول، آمادگی فیزیکی و روحی لازم را نداشت که در لحظه خاص، مانع از ضایع شدن حق ما شود. در حق فوتبال آذربایجان جفا نکنید.

سرمربی تراکتور در خصوص محرومیت سعید واسعی، گفت: در لحظه‌ای که می‌خواستیم سعید واسعی را به زمین ببریم با آقای نصیرزاده صحبت کردم، احتمالاً رأی سعید واسعی در روزهای آینده صادر شود. اگر رأی به ضرر ما هم باشد می‌توانیم به کمیته استیناف اعتراض کنیم، در کل این بازیکن مشکلی برای بازی امروز نداشت.

منصوریان افزود: وقتی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خالی است، ترسناک می‌شود. استادیوم بدون تماشاگر کمکی به ما نمی‌کند، اگر VAR بود الان ۱۲ امتیازه بودیم. تیم ما اگر جلو بیفتد، باز کردن دروازه‌اش خیلی سخت می‌شود، چون خیلی منسجم برای زدن گل دوم تلاش می‌کنیم. بازیکنانی مانند احسان حاج صفی و اشکان دژاگه لشگر یک نفره تیم ما هستند. سخت بازیکن بزرگ را تعویض می‌کنم، بازیکنان خوبی در میانه میدان داریم. فولادی‌ها امروز روی سعید مهری یارگیری فشرده کردند.

وی در رابطه با حواشی، اظهار کرد: همیشه از حواشی دور هستم، نکونام امروز میهمان ما بود و من یک لحظه احساس کردم که درگیری رخ داده است و سریعاً جلوی جواد نکونام را گرفتم. با این حال، فکر می‌کنم من اشتباه کردم و باید جلوی بقیه را می‌گرفتم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: اگر فردی از کادر ما توهین کرده کارت قرمز گرفته است، اما چرا مربی فولاد اخراج شد؟ فوتبال آنقدر با ارزش نیست که به هر قیمتی امتیاز به دست بیاوریم و باید دوستی‌ها را حفظ کنیم.

کد خبر 460107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.