آغاز به کار مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا

شهردار صدرا گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا از روز سه شنبه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار می‌کند.

بهزاد پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام آغاز به کار مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا از روز سه شنبه گفت: با توجه به بالا گرفتن شدت شیوع ویروس کرونا و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط برخی، مجبور به توقف فعالیت‌های ناوگان حمل و نقل جهت قطع زنجیره شیوع این ویروس شدیم که امیدواریم بار دیگر مجبور به اتخاذ این تصمیم نشویم.

وی رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را شرط ضروری ارائه خدمات به مسافرین دانستند و اظهار کرد: انتظار داریم که شهروندان گرامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ما را مجبور نسازند تا برای حفظ جان مردم و قطع زنجیره ابتلا، بار دیگر مجبور به اتخاذ اینگونه تصمیم‌ها گردیم.

شهردار صدرا ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان افزود: توقف ناوگان حمل و نقل عمومی، سختی‌های زیادی برای مردم ایجاد نمود، اما مردم با درک مناسب از شرایط ویژه ای که ایجاد شده بود؛ این دوره را سپری کردند.

پرنیان با هشدار شدت شیوع این بیماری گفت: نه این بیماری کاهش یافته و نه از شدت شیوع آن کاسته شده است؛ تنها راه مقابله با آن و کاهش ابتلائات و محدودیت‌ها؛ استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی منظم دست و عدم حضور در محل‌های شلوغ و میهمانی‌های خانوادگی می‌باشد که امیدواریم با رعایت این توصیه‌ها، هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس گردیم.

کد خبر 460100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.