کشف جسد دختر ۱۳ ساله در جاسک

کشف ماری‌جوانا در کهگیلویه و بویراحمد، چرخ شدن دست دختر ۱۳ ماهه در چرخ گوشت، کشف جسد دختر ۱۳ ساله در جاسک، کشف شمش طلا و ۳۹ هزار میلیارد اموال در پرونده پولشویی گلستان، به دام افتادن سارقان جهیزیه در اسفراین و تصادف اتوبوس با کوه در فارس را بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حدود چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا در " دیشموک" کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد و فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در این زمینه گفت: در پی گزارش مردمی از وجود ماده مخدر ماری‌جوانا در منزل مسکونی در دیشموک موضوع در دست بررسی مأموران انتظامی کلانتری این منطقه قرار گرفت.

جهان دیماز افزود: با اقدام به موقع مأموران انتظامی کلانتری دیشموک سه کیلو و ۸۲۰ گرم ماده مخدر از نوع ماری‌جوانا در این منطقه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

چرخ شدن دست دختر ۱۳ ماهه در چرخ گوشت خانگی

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: گزارش گیر کردن و قطع شدن دست کودک جوانرودی به علت گیر کردن در چرخ گوشت دست یک دختر بچه ۱۳ ماهه جوانرودی که از طریق اورژانس به بیمارستان بیستون کرمانشاه اعزام شده بود به مرکز پیام سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات آتش نشانی در بیمارستان بیستون حاضر شدند و پس از یک ساعت تلاش دست این کودک را که از ناحیه مچ قطع شده بود از چرخ گوشت خارج کردند، با وجود تمام هشدارها در زمینه رعایت اصول ایمنی باز هم شاهد چنین حوادث تلخی هستیم و برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی باید والدین از قرار دادن وسایل برقی و خطرناک در دسترس کودکان خودداری کنند.

کشف جسد دختر ۱۳ ساله در جاسک

بخشدار مرکزی جاسک از پیدا شدن جسد دختر ۱۳ ساله غرق شده در ساحل "کوه مبارک" جاسک خبر داد.

جهانگیر آرمات با اشاره به پیدا شدن جسد دختر ۱۳ ساله در ساحل کوه مبارک شهرستان جاسک، گفت: جسد یک دختر ۱۳ ساله جاسکی که در ساحل کوه مبارک شهرستان جاسک غرق شده بود، پیدا شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته پدر خانواده این دختر ۱۳ ساله به همراه خانواده‌اش برای گردش به ساحل کوه مبارک می‌روند، که دختر برای آوردن آب به کنار دریا می‌رود و در همان محل غرق می‌شود.

بخشدار مرکزی جاسک با بیان اینکه پس از ۲۴ ساعت جست‌وجو در ساحل آب‌های کوه مبارک توسط نیروهای امدادی و بومی منطقه جسد دختر ۱۳ ساله پیدا شد، افزود: با تلاش نیروهای امدادی و اهالی روستای کوه مبارک جسد بی‌جان دختر ۱۳ ساله پیدا شد.

کشف شمش طلا و ۳۹ هزار میلیارد اموال در پرونده پولشویی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از کشف مقادیری شمش طلا و مبلغ ۳۹ هزار میلیارد ریال اموال در رابطه با پرونده پولشویی استان خبر داد.

هادی هاشمیان اظهار کرد: پرونده پولشویی گلستان ۹ متهم اصلی داشته و تعدادی افراد دیگر احضار و از آن‌ها درباره املاک، مستغلات، حساب‌های بانکی، کدهای بورسی و شرکت‌های تحت مدیریت متهمان ردیف اول و دوم تحقیق شد.

وی افزود: تاکنون از متهمان این پرونده، املاک و مستغلات، خودروهای سنگین، کدهای بورسی و شرکت کارگزاری، حساب‌های بانکی و دو کارخانه در مجموع به ارزش تقریبی بیش از ۳۹ هزار میلیارد ریال، شناسایی و توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: با اقدامات به موقع دستگاه قضائی استان گلستان از خروج حدود دو هزار میلیارد تومان پول و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا از استان گلستان و کشور جلوگیری و خطر زمین خوردن یکی از مؤسسه‌های مالی بزرگ کشور رفع شد.

وی افزود: همچنین در این مدت سهام و دارایی‌های یک شرکت تولیدی توقیف شده از متهمان این پرونده در استان گلستان هم که بررسی‌ها نشان داد متعلق به یکی از مؤسسه‌های مالی است، با رعایت موازین قانونی به این مؤسسه بازگردانده شد.

هاشمیان افزود: این افراد با تشکیل پرونده‌های صوری در شبکه بانکی، برای سپرده گذاری‌های صوری سودهای کلان بانکی می‌گرفتند، یکی دیگر از شگردهای پولشویی این افراد، ارزش‌گذاری غیرواقعی واحدهای تولیدی و فروش آن به مؤسسات مالی بود که از این راه هم میلیاردها تومان به جیب می‌زدند.

به دام افتادن سارقان جهیزیه در اسفراین استان خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارقان سابقه دار با سه فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

سید سعید عزیزی گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت جهیزیه عروس و داماد در روستای نقی آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان بعد از سرقت، اقدام به آگهی فروش اموال در بستر فضای مجازی کرده بودند، گفت: مأموران پس از اطمینان از اموال سرقتی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات غافلگیرانه دو نفر سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهمان در بازجوی‌های انجام شده به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

تصادف اتوبوس با کوه در شمال فارس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس اعلام کرد که بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس در جاده صفاشهر به آباده در شمال فارس، شماری از مسافران مصدوم شدند.

حسین درویشی گفت: یک دستگاه اتوبوس به دلیل لغزندگی جاده از مسیر منحرف شده و با کوه برخورد می‌کند.

وی گفت: در این حادثه که در کیلومتر ۵ محور صفاشهر به آباده حادث شد، از میان سرنشینان این خودرو شماری مصدوم شدند که برخی به شکل سرپایی درمان و بعضی نیز به مراکز درمانی در " خرمبید" اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به اینکه کار انتقال مصدومان توسط اورژانس انجام شده بود، خاطرنشان کرد: اقدامات امدادی را تیم واکنش سریع هلال احمر فارس انجام داده است، بر اساس اعلام اورژانس فارس برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و چهار مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند.

کد خبر 460043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.