میلانِ پیولی با برچسب توقف ناپذیر

مهم نیست که چه تیمی باشید، این روزها همه از میلان با هدایت پیولی شکست می خورند و روسونری بار دیگر در حال رسیدن به قله فوتبال اروپاست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، میلان بدون شک در فصل جاری یکی از بهترین تیم‌های اروپا بوده و رکوردشکنی‌های این تیم هر بازی پس از بازی دیگر ادامه دارد. این بار میلانی‌ها موفق شدند با کسب یک پیروزی دیگر به رکورد بهترین عملکرد خود در طی نیم قرن اخیر دست پیدا کنند.

از سال ۱۹۴۵ تاکنون، تیم میلان هیچ گاه روندی بهتر از روند این فصل خود نداشته و شاگردان پیولی بدون شک در حال ارائه بهترین بازی در سطح اول فوتبال ایتالیا هستند. میلانی‌ها نه تنها با اختلاف پنج امتیازی در صدر جدول سری آ جا خوش کرده‌اند، بلکه تا این لحظه هیچ تیمی موفق به شکست دادن آن‌ها نشده و از لحاظ آمار گلزنی و دفاع نیز این تیم مثال‌زدنی عمل کرده است.

رکورد دیگری که میلانی‌ها شکستند، گلزنی در سی بازی پیاپی بود که بدون شک از لحاظ آماری فوق‌العاده به نظر می‌رسد. در سال ۱۹۷۲ بود که تیم میلان موفق شد رکورد گلزنی در ۲۹ بازی متوالی را ثبت کند و حالا میلانِ پیولی موفق شد این رکورد را شکسته و آن را به عدد ۳۰ ارتقا دهد.

از سوی دیگر، میلانی‌ها در ۱۲ بازی اخیر خود حداقل در هر بازی ۲ گل به ثمر رسانده‌اند که این آمار نیز از سال ۱۹۵۸ به بعد ثبت نشده بود. رکوردی فوق‌العاده که بدون شک یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان در ثبت آن، زلاتان ابراهیممویچ، ستاره سوئدی بوده است.

روسونری همچنین موفق شده هفت بازی خارج از خانه اخیر خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. در سال ۱۹۹۳، فابیو کاپلو موفق شد این آمار را تا عدد ۹ برساند و حالا می‌توان به انتظار نشست و دید آیا شاگردان پیولی موفق خواهند شد در بازی‌های آینده خود یک بار دیگر رکوردی بی نظیر ثبت کنند یا نه.

کد خبر 460016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.