کشف ۲۰ تن محصولات لبنی و گوشت فاسد و تاریخ گذشته در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۰ تُن محصولات لبنی و گوشت فاسد و تاریخ گذشته به ارزش ۴ میلیارد ریال از یک واحد تولیدی لبنیات در عملیات مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار درخشان، اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و نظارت بر مشاغل سطح یک به لحاظ رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از بسته بندی محصولات لبنی فاسد شده و تاریخ گذشته در یک واحد تولیدی لبنیاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت از این واحد تولیدی بازدید کردند که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متصدی واحد تولیدی با جمع آوری پنیر، کره، خامه و گوشت فاسد شده نسبت به باز کردن و بسته بندی آنها به صورت فله‌ای، سطلی و حلبی اقدام و سپس به بازار عرضه می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ۱۹ هزار و ۹۴۰ کیلو محصولات لبنی و ۶۰ کیلو گوشت منجمد که همگی فاسد و تاریخ گذشته بودند جمع آوری و جهت معدوم سازی به اداره بهداشت استان تحویل شد.

سرهنگ درخشان ارزش اقلام مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه واحد تولیدی مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و متصدی آن نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی با کسانی که سلامتی و جان مردم را به مخاطره بیندازند قاطعانه برخورد می‌کنند، عنوان کرد: نظارت‌های ویژه و مستمر پلیس با همکاری و مشارکت کارشناسان اداره بهداشت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی ادامه دارد و هر واحدی که به شیوه نامه‌های بهداشتی بی توجه باشد با برخوردهای قانونی مواجه خواهد شد.

کد خبر 460012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.