حتی نمی توانستم به درستی راه بروم

هافبک فرانسوی تیم منچستریونایتد از دوران سختی که به دلیل ابتلا به کرونا پشت سر گذاشته صحبت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پل پوگبا در ابتدای فصل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیم خود در رقابت‌های لیگ برتر جزیره نبود و برای همین سولسشر به دنبال گزینه‌ای جایگزین بود. هرچند پوگبا به ترکیب تیمش بازگشته است اما به تازگی از شرایط سخت خود در دوران کرونا سخن گفته است.

پوگبا در رابطه با شرایط بدنی‌اش در ابتدای ابتلا گفت: هرچه بگویم شما قطعاً نمی‌توانید به درستی شرایط من را درک کنید. در آن زمان، وقتی به تمرینات می‌رفتم احساس عجیبی داشتم. به مربی گفتم که نمی‌توانم صددرصد توان خودم را در اختیار تمرینات بگذارم چون خیلی زود خسته می‌شوم و خیلی زود نفس کم می‌آورم.

وی در رابطه با اولین بازی حضور او در ترکیب تیم علی رغم داشتن نشانه‌های کرونا گرفت: زمانی که اولین بازی را انجام دادم، هر چه تلاش می‌کردم نمی‌توانستم بدوم. به سرمربی گفتم که اصلاً شرایط بدنی خوبی ندارم و نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم. مهم نبود که چقدر من تلاش می‌کنم، دویدن برای من غیرممکن شده بود حتی به درستی نمی‌توانستم راه بروم.

پوگبا پس از آن مدتی را در قرنطینه گذراند و تلاش کرد تا از لحاظ فیزیکی شرایط خود را بهبود ببخشد. این هافبک فرانسوی در نهایت موفق شد به خوبی ویروس کرونا را شکست داده و در اولین بازی خود پس از ابتلا به کرونا برای تیمش گلزنی کند: زحمت زیادی کشیدم تا توانستم خودم را از لحاظ جسمانی به شرایط خوبی برسانم. بازیکنان تیم هم بسیار پرتلاش هستند و برای همین است که نتیجه می‌گیریم. خوشحالم که می‌توانم به تیم کمک کنم تا در مسیر درست قدم برداریم و امیدوارم که این روند را حفظ کنیم.

کد خبر 460009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.