۵۳۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در بافت ناکارآمد شهر اصفهان

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: ۵۳۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در بافت ناکارآمد شهر تعریف شده که ۳۱۶ میلیارد ریال آن در قالب ٢٣ پروژه اکنون در حال اجرا است.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع)، اظهار کرد: مناسب‌سازی و کف‌سازی میدان امام حسین (ع) در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت داشته و مراحل نهایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ساماندهی خیابان عباس‌آباد در دو فاز تعریف شده که در فاز اول ۹۴ درصد بخش ابتدایی آن انجام شده، افزود: تاکنون ۱۰ درصد اقدامات اولیه ساماندهی خیابان سید علیخان عملیاتی شده است.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ۷۰ درصد از فاز اول در سال جاری در محور گردشگری میدان تا میدان عملیاتی شده است، همچنین عملیات کف‌سازی گذر میرعماد تاکنون ۷۷ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد ساماندهی فاز دوم گذر دردشت انجام شده است، خاطرنشان کرد: کف سازی گذر شهید بحری نیز ۱۵ درصد پیشرفت داشته و ۷۵ درصد ساماندهی پیاده روسازی خیابان شیخ بهایی تکمیل شده است.

فیض ادامه داد: از دیگر پروژه‌های در حال اجرای سازمان نوسازی و بهسازی مرمت خانه روغنی بوده است که در حال حاضر ۹۸ درصد عملیات عمرانی آن انجام شده است.

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی مرمت فاز نخست بخش میانی خانه جوان خبر داد و گفت: فاز دوم مرمت خانه جوان در مرحله انعقاد قرارداد است.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیاده روسازی گذر هوانس ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: تاکنون ۴۵ درصد از عملیات ساماندهی دیواره‌های تخت فولاد انجام شده است.

وی گفت: مرمت و ساماندهی دیواره جنب پروژه تاریخی خان با پیشرفت ۷۲ درصد، ساماندهی و مرمت حمام نقاشی و محوطه بیرونی آن با پیشرفت ۹۵ درصد از دیگر پروژه‌های سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری به شمار می‌رود.

کد خبر 460005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.