گل دوم سپاهان کاملا درست بود/ برای یک رای، همه تیم‌ها را بیچاره کرده‌اید!

یک کارشناس داوری ضمن تایید درستی گل دوم سپاهان، از چیدمان داوران و اشتباهات‌ آن‌ها در هفته‌های اخیر انتقاد کرد.

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص گل دوم سپاهان به نفت مسجد سلیمان توسط روح الله باقری که داور آن را آفساید اعلام کرده بود، اظهار کرد: گل کاملاً سالم بود و یکی از تصمیمات بسیار تأثیرگذار بود؛ چرا که اگر داور آن را پذیرفته بود بازی به تساوی کشیده می‌شد.

این کارشناس داوری با اشاره به شرایط نامساعد وضع چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: زمین بسیار لغزنده بود و کیفیت بازی را از بین برده بود. واقعاً تیم‌ها نمی‌توانستند به خوبی بازی کنند. به خصوص سپاهان که همیشه روی زمین بازی می‌کند، کار برایش مشکل بود.

وی با بیان اینکه همه گل‌هایی که به ثمر رسید سالم بودند، افزود: تعجب می‌کنم چرا گل دوم سپاهان را مردود اعلام کرد! اخطارهایی که داور نشان داد درست بودند. خود داور نیز در جای‌گیری‌ها و دویدنش مشکل داشت چون زمین خیلی گل آلود و شرایط سخت بود.

مگر یک رأی چقدر ارزش دارد؟

رودنیل با انتقاد از چیدمان داوران در فصل جاری، تصریح کرد: آخر چقدر باید یک اشتباه تأثیرگذار باشد! اکنون هفته پنجم هستیم و وای به حال هفته‌های آخر لیگ! همه آن هم به دلیل چیدمان داوری و رئیس هیئت‌ها است که به خاطر رأی انجام می‌شود! این کار را نکنید مگر یک رأی چقدر ارزش دارد؟

وی اضافه کرد: همه تیم‌ها را بیچاره کرده‌اید! این همه هزینه گردن تیم‌ها است. همانطور که بازیکن و کادر فنی مصاحبه می‌کند و محروم‌شان می‌کنید، داوری که تصمیم تأثیرگذار داشته را نیز محروم کنید.

به چه قیمت می‌خواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم؟

این پیشکسوت داوری درباره برگزاری دیدار ذوب آهن و شهر خودرو با تعداد بالا مبتلایان تیم اصفهانی به کرونا، گفت: در شرایطی که باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم ذوب آهن با داشتن ۱۷ کرونایی بازی می‌کند. اگر از این بین دو نفر فوت کرده بودند، چه کسی پاسخگو بود؟ اصلاً اعتقادی به برگزاری مسابقات با این اوضاع کرونا ندارم.

وی افزود: درست است می‌خواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم اما به چه قیمت؟ به قیمت از دست دادن جوانان‌مان؟

کد خبر 459995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.