در مسیر ظهور با شهید فخری زاده و شهید سلیمانی + عکس

رضا بدرالسما، هنرمند نگارگر، به یاد شهید محسن فخری زاده و شهید قاسم سلیمانی اثری را خلق کرده است.

رضا بدرالسما درباره اثر «در مسیر ظهور» که به یاد شهید محسن فخری‌زاده و شهید سپهبد قاسم سلیمانی خلق شده؛ به خبرنگار ایمنا گفت: بعد از قیام امام حسین (ع) افرادی که خالصانه در راه مقدمات ظهور قدم برمی‌دارند را مشاهده کردیم. این افراد با شهادت خود، حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به همگان معرفی می‌کنند.

این هنرمند نگارگر ادامه داد: خیلی‌ها شهید فخری زاده را نمی‌شناختند، اما خداوند با شهادتش او را به همه عالم معرفی کرد. می‌توان با هنر این جهاد را به رهروان این مسیر نشان داد و شهادت شهید فخری زاده باعث نشان دادن مظلومیت شان به همه عالم شد.

وی افزود: از شاخص ترین شهدا، شهید سردار سلیمانی و شهید فخری زاده هستند که فخر ایران شناخته شدند. به عنوان یک هنرمند احساس وظیفه می‌کنم که در این راستا سیره این شهدا را به دیگران معرفی کنم.

این هنرمند خاطرنشان کرد: در حاشیه اثر خلق شده آیات سوره فتح نوشته شده است که در شان امام حسین (ع) است و در پایین اثر استغاثه دعای ندبه را می‌خوانیم که کجا هستند کسانی که انتقام این خون‌ها را می‌گیرند؟ و امیدوارم که با جان نثاری شهدا هرچه زودتر منجی عالم بشریت ظهور کرده و دست ظالمین را قطع کند.

گفتنی است "مسیر ظهور" در ابعاد ۱۰۰ در ۸۰ با تکنیک اکرلیک در سبک نگارگری ایرانی خلق شده است.

کد خبر 459954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.