مناسب‌سازی معابر شهری لوندویل

شهردار لوندویل گفت: ساختمان جدید سه طبقه شهرداری این شهر با آسانسور، رمپ و سرویس بهداشتی ویژه برای دسترسی آسان معلولان تجهیز شده و برخی از معابر شهری به این منظور مناسب‌سازی شده است.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به قدیمی بودن بافت شهری لوندویل، عقب نشینی‌های نامنظم انجام شده در معابر شهر در سالیان اخیر، وضعیت نامناسب پیاده‌روها و کوتاهی شهرداری در اجرای طرح‌های مناسب‌سازی معابر، تردد معلولان در این شهر را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: در ساختمان جدید سه طبقه شهرداری، امکانات آسانسور، رمپ و سرویس بهداشتی برای دسترسی آسان معلولان ایجاد شده است.

شهردار لوندویل عنوان کرد: در پیاده‌روی خیابان اصلی امام خمینی (ره) لوندویل در مسیر جاده ترانزیتی، موزائیک کاری و پازل‌کاری شده و پل‌ها حذف و رمپ احداث شده است، برخی از نقاط ناهموار نیز برای تردد آسان معلولان تسطیح و همسان‌سازی شده است.

یاورپور خاطرنشان کرد: چهار نقطه از معابر شهری لوندویل تحت نظارت بهزیستی برای پارک خودرو جانبازان و معلولان تعیین شده و تابلوی آن نیز تهیه شده است که به زودی کارگران شهرداری آن‌ها را نصب خواهند کرد.

وی افزود: در تمامی پروژه‌های شهری لوندویل که از این پس اجرا می‌شود، خط عابرپیاده ویژه نابینایان و رمپ برای معلولان در پیاده‌روها ایجاد خواهد شد.

شهردار لوندویل تاکید کرد: اگر بهزیستی اعتبارات لازم را جذب کند و با شهرداری همکاری و تعامل خوبی داشته باشد، معابر شهری با سرعت بیشتری مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 459930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.