بازیکنان در حد نام سپاهان ظاهر نشدند

یک کارشاس فوتبال گفت: سپاهان باید روی ارسال‌ها و خط دفاعی بیشتر کار کند و اینها ضعف نیست، زیرا با تمرین حل می‌شود. این تیم آینده روشنی دارد فقط زمان می‌خواهد. باید عملکرد بازیکنان را هم ارزیابی کرد که آیا تاکتیک‌های سرمربی را اجرا کردند یا خیر زیرا بازیکنان در حد نام سپاهان ظاهر نشدند.

مهدی جعفر پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: شکل بازی سپاهان نسبت به هفته‌های قبل متفاوت بود که به خاطر وضع چمن هم می‌تواند باشد، زیرا گل آلود شده بود. سپاهان گل زود هنگامی دریافت کرد که روی شکست این تیم تأثیرگذار بود. بازیکنان اشتباهات فردی داشتند که باید تمرکز خود را برای مسابقات بیشتر کنند، تیم‌هایی که مقابل سپاهان قرار می‌گیرند تدافعی، با انگیزه و دونده بازی می‌کنند که اگر سپاهان بخواهد به این شکل گل دریافت کند کار سختی پیش رو خواهد داشت.

وی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا سپاهان در زدن ضربه سر ضعف دارد؟ تصریح کرد: نمی‌شود گفت ضعف و نبود تمرکز بازیکنان است، زیرا سپاهان بازیکن سر زنی مانند نژاد مهدی را دارد که روی گل اول این بازیکن مقصر است. پیام نیازمند هم مشکلی نداشت و روی گل‌هایی که دریافت کرد تقصیر کار نبود.

کارشناس فوتبال در خصوص تعویض‌های محرم نویدکیا، خاطر نشان کرد: تعویض‌هایی که انجام داد خوب بود زیرا بازیکنانی که از اول در ترکیب بودند مانند محبی، حسینی و کیانی مانند همیشه خوب نبودند که امیدواریم برای بازی‌های بعدی بهتر شوند، وقتی تیمی شکست می‌خورد نشان می‌دهد همه بازیکنان عملکرد ضعیفی داشتند.

جعفر پور ادامه داد: سپاهان باید روی ارسال‌ها و خط دفاعی بیشتر کار کند و اینها ضعف نیست زیرا با تمرین حل می‌شود، این تیم آینده روشنی دارد فقط زمان می‌خواهد. باید عملکرد بازیکنان را هم ارزیابی کرد که آیا تاکتیک‌های سرمربی را اجرا کردند یا خیر زیرا بازیکنان در حد نام سپاهان ظاهر نشدند.

وی با اشاره به اینکه نویدکیا و مرزبان با تجربه هستند، گفت: زود است بخواهیم در رابطه با کادر فنی صحبت کنیم، به نظر من نتایجی که گرفته شده بد نیست. امیدواریم سپاهان با مدیریت و کادر خوبی که دارد به روزهای خوب خود برسد.

کد خبر 459917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.