قانون برای همه یکسان است/ ماهم شرایط ذوب آهن را داشتیم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: آرزوی سلامتی برای ایرانی‌ها مخصوصاً بازیکنان ذوب آهن دارم، تیم ما هم در هفته اول همین شرایط را داشت و هفت نفر از بازیکنانمان را به خاطر ابتلاء به ویروس کرونا نداشتیم و تا این لحظه هم تیم تکمیل نشده اما قوانین را اجرا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری اظهار کرد: شرایط ایده آلی داشتیم و تمام تاکتیک‌هایی را که مهدی رحمتی به بازیکنان گفته بود انجام دادند، بازی مقتدرانه انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم. بازیکنان ما در آرامش بودند و خوب نفوذ کردند که گل‌های بیشتری هم می‌توانستیم بزنیم.

وی در خصوص وضعیت کرونایی های تیم فوتبال ذوب آهن، تصریح کرد: آرزوی سلامتی برای ایرانی‌ها مخصوصاً بازیکنان ذوب آهن دارم، تیم ما هم در هفته اول همین شرایط را داشت و هفت نفر از بازیکنانمان را به خاطر ابتلاء به ویروس کرونا نداشتیم و تا این لحظه هم تیم تکمیل نشده ولی قوانین را اجرا کردیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو، ادامه داد: به سازمان لیگ بر می‌گردد که قوانین را عوض کند یا خیر، طبق برنامه باید به اصفهان می‌آمدیم که آمدیم و قانون برای همه یکسان است. اول فصل هم تیم ما همین مشکل را داشت که خوشبختانه به مرور زمان همه بازیکنانمان برگشتند، سختی کشیدیم و کار کردیم تا به شرایط ایده آل برسیم. امیدوارم بازیکنان ذوب آهن هم به جمع تیم خود بازگردند.

کد خبر 459876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.