جمعیت خالی ورزشگاه یادگار امامِ ما را اذیت می‌کرد/بازی مالکانه ارائه می دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اصول بازی ما مالکانه است، قصد داریم نقاط قوت حریف را کنترل کنیم و شرایطی ایجاد نشود که تسلط حریف بر ما زیاد شود. با بازیکنانی که داریم، می‌توانیم فوتبال مالکانه ارائه بدهیم و ۷۲ ساعت وقت برای آنالیز فولاد گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری قبل از بازی با فولاد اظهار کرد: در محله ترک‌ها بزرگ شدم و هر روز زبان ترکی را تمرین می‌کنم تا در زمان مناسب نصف صحبت‌هایم ترکی باشد. امیدوارم میزبان خوبی برای فولاد باشیم، بازی سختی داریم. فولاد در شرایط خاصی فوتبال بازی می‌کند و نکونام با شرایط خاصی تیم خود را هدایت می‌کند که امیدوارم در ابتدا بازی بدون حاشیه‌ای داشته باشیم.

سرمربی تراکتور افزود: هفته گذشته باشگاه مس رفسنجان میزبانی بسیار خوبی داشت و ما را شرمنده کردند که امیدواریم بتوانیم در بازی برگشت میزبان خوبی برای آنها باشیم. در این هفته میزبان فولاد هستیم که به میهمان خود نهایت احترام را خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه: داور دیدار فردا مقتدر و محکم است، خاطر نشان کرد: این داور اقتدار خود را در قضاوت‌های قبلی نشان داده است. بعد از بازی با مس رفسنجان، یک انرژی مثبت بسیار خوبی به اردوی ما آمد امیدوارم در سه دیدار پیش رو نهایت امتیاز را بگیریم و تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

منصوریان ادامه داد: به همراه سپاهان، استقلال و پرسپولیس یکی از پر هوادار ترین تیم‌های کشور هستیم، اما متأسفانه این روزها بازی‌های لیگ برتر تبدیل به دیدارهای دوستانه سطح بالا شده و اکثر بازی‌ها کم گل هستند.

سرمربی تراکتور در خصوص سبک بازی تراکتور، تصریح کرد: اصول بازی ما مالکانه است، قصد داریم. نقاط قوت حریف را کنترل کنیم و شرایطی ایجاد نشود که تسلط حریف بر ما زیاد شود. با بازیکنانی که داریم، می‌توانیم فوتبال مالکانه ارائه بدهیم و ۷۲ ساعت وقت برای آنالیز فولاد گذاشتیم.

وی اضافه کرد: جمعیت خالی ورزشگاه یادگار امامِ ما را اذیت می‌کرد و تحت فشار قرار می‌گرفتیم. تا زمانی که کرونا تمام نشود ما در استادیوم اختصاصی باشگاه بازی خواهیم کرد.

منصوریان با بیان اینکه بعد از مصدومیت محمدرضا خانزاده، سیستم تیم را به ۴ دفاع تغییر دادیم، گفت: دو بازیکن مصدوم و دو بازیکن مبتلا به کرونا داریم، در مورد مسعود شجاعی هم سوالات زیادی می‌شود که باید بگویم او یک آسیب دیدگی جزئی دارد و به همین خاطر نمی‌توانیم ریسک کنیم و او را به میدان بفرستیم که امیدوارم تا هفته آینده سلامتی خود را به دست آورد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: جوانانی را در لیست داریم که خوب تمرین می‌کنند میل به یاد گرفتن در آنها می‌بینم، این بازیکنان در ماه‌های آینده دست تراکتور را می‌گیرند. جوانان خوبی را برای رو کردن به فوتبال ایران آماده کردیم.

کد خبر 459852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.