احداث پارکینگ عسکریه یکی از نیازهای ضروری شهروندان اصفهان بود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه پارکینگ عسکریه یکی از نیازهای ضروری شهروندان و مراجعان بیمارستان عسکریه بود که به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور امروز _ یکشنبه ۱۶ آذرماه ۹۹_ در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: پروژه‌های بهره‌برداری شده در منطقه ۱۰ از جمله پروژه‌های تأثیرگذار و توسعه محور شهرداری است.

وی با اشاره به احداث پارکینگ مشارکتی طبقاتی خیابان عسکریه، افزود: این پروژه یکی از نیازهای ضروری شهروندان و مراجعان بیمارستان عسکریه بود که به ثمر نشست و باید از شهرداری و مسئولان بیمارستان همچنین صبر و شکیبایی شهروندان این منطقه در زمان احداث این پروژه قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد بودجه شهرداری در بخش حمل و نقل هزینه می‌شود، ادامه داد: در حالی که نهمین ماه از سال جاری را پشت سر می‌گذاریم، باید ۹ دوازدهم بودجه حمل و نقل و ترافیکی شهر استفاده شده باشد.

زندآور اظهار کرد: طبق بودجه مشخص شده تا پایان سال باز هم می‌توانیم شاهد ایجاد مسیرهای ترافیکی و توسعه‌های ترافیکی در سطح شهر با توجه به ردیف و ساختار بودجه باشیم.

وی گفت: چشم انداز ۱۴۰۵ نگاه مثبتی به حمل و نقل اصفهان دارد که امیدواریم در آینده شهر، در تمام زمینه‌ها مؤثر باشد.

کد خبر 459816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.