اجرای ۱۲۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سال ۱۴۰۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی برای این منطقه، اجرای ۱۲۰ پروژه در حوزه‌های مختلف برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهبازی امروز _ یکشنبه ۱۶ آذرماه ۹۹_ در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های منطقه ۱۰ در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح شش پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۰ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هستیم.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی پارکینگ بیمارستان عسکریه، تصریح کرد: این پروژه از مطالبات چندین ساله شهروندان به ویژه مراجعه کنندگان این بیمارستان بود که از امروز با حضور شهردار اصفهان بهره برداری شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازگشایی و احداث خیابان مصلی، کلکتور غربی- شرقی منطقه ۱۰ و پروژه‌های دیگر در جهت ارتقای زندگی شهروندان بسیار مؤثر است، افزود: استفاده از مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف همواره مورد توجه این منطقه بوده است از این رو سال گذشته و امسال بیش از ۵۰۰ میلیارد پروژه مشارکتی در این منطقه اجرا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر پروژه‌های شاخص شهری منطقه از جمله آزادسازی بخشی از رینگ چهارم و تقاطع غیر همسطح آفتاب، در این منطقه به تعهدات مورد نظر عمل شده است.

شهبازی با بیان اینکه سه ایستگاه خط دو قطار شهری از جمله لاله، شاهد و قدس در منطقه ۱۰ در حال اجرا است، گفت: در سال‌جاری بیش از ۶۰ پروژه در منطقه ۱۰ با نگاه به توزیع عادلانه امکانات پیش بینی شده بود، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی برای این منطقه، اجرای۱۲۰ پروژه در حوزه‌های مختلف برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از پروژه‌هایی که امروز در منطقه ۱۰ عملیات اجرای آن آغاز شد، توسعه باغ بانوان طلوع است که در این اقدام هشت هزار مترمربع به مساحت این باغ اضافه شده و در سال آینده تجهیزات مورد نیاز نیز در این مکان برای استفاده بانوان مستقر خواهد شد.

کد خبر 459811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.