بمب کرونا در لیگ از مبدا فولادشهر!

ذوب آهن و شهر خودرو در شرایطی با هم به رقابت پرداختند که تعداد تست های مثبت کرونا در تیم اصفهانی، نگرانی شیوع آن در سطح تیم های لیگ برتری را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن و شهر خودرو در حالی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که پیش از این دیدار طبق اعلام باشگاه سبزپوش‌اصفهانی، ۱۷ نفر از این تیم به کرونا مبتلا شده بودند، اما سازمان لیگ با توجه به قانون ۱۵ بازیکن + ۵ ذخیره حداقلی برای برگزاری مسابقه، درخواست شهر خودرو و ذوب آهن مبنی بر لغو این دیدار را نپذیرفت.

هر چند بازیکنانی که تستشان مثبت شده بود در لیست ابتدایی رحمان رضایی قرار نگرفتند، اما باز هم ریسک ابتلا در چنین شرایطی برای شهر خودرو و تیم داوری بسیار بالا است چرا که بسیاری از عوامل برگزار کننده این باشگاه با بازیکنان ذوب‌آهن در چند روز اخیر ارتباط داشته اما از نظر داشتن یا نداشتن ویروس کووید -۱۹ تست نشده‌اند.

به علاوه نتیجه منفی تست‌های کرونا چندان قطعی نیست و احتمال دارد برخی از بازیکنان ذوب آهن که در دیدار امروز به میدان رفته نیز به این بیماری مبتلا و یا لااقل ناقلش هستند. در چنین شرایطی شهر خودرو باید در هفته آینده برابر استقلال و پس از آن، با گل گهر دیدار کند و ابتلای هر کدام از شاگردان رحمتی، می‌تواند آبی‌های پایتخت را نیز با خطر روبرو کند.

آن طرف ذوب آهن نیز در تهران باید میهمان دیگر سرخابی یعنی پرسپولیس باشد که این روزها آماده حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و حتی یک کرونایی، می‌تواند برایش حکم کنار گذاشته شدن از دیدار نهایی را داشته باشد.

مشابه این ماجرا در فصل گذشته نیز اتفاق افتاد در حالی که استقلالی‌ها از خطر سفر به اهواز صحبت می‌کردند، سازمان لیگ آنها را مجبور به بازی با فولاد کرد و نتیجه آن، ابتلای بسیاری از نفرات هر دو تیم به ویروس کرونا شد. باوجود این به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ از داستان فصل پیش فولاد آرنا درس نگرفته و آن را تکرار کردند تا این بمب ویروس کرونا از مبدا فولادشهر در سراسر تیم‌های لیگ برتری انتشار یابد.

کد خبر 459800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.