باشگاه سرمایه‌گذاران اصفهان تشکیل می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه دو سرمایه‌گذار برای اصفهان تعداد مناسبی نیست، سعی می‌کنیم در خلال رویداد سکوی پرتاب زاینده‌رود، باشگاه سرمایه‌گذاران اصفهان را تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر را یکی از مترقی‌ترین مصوبات شوراهای شهر دانست و اظهار کرد: پس از آنکه شهرداری ملزم به اجرای این مصوبه شد، ابتدای مهرماه سال جاری این شرکت ثبت شد و هفت میلیارد تومان نیز در آن سرمایه وجود دارد که دو میلیارد تومان آن را شهرداری تخصیص داده است.

وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری اصفهان و خانه نوآوری تهران با این صندوق همراهی کردند، افزود: میوه این مصوبه سال ۹۷، اکنون در قالب صندوق هدهد به نتیجه رسیده و سهم شهرداری اهرمی برای فعال کردن بخش خصوصی در زمینه سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از آبان‌ماه فراخوان برای رویدادی با عنوان سکوی پرتاب زاینده‌رود منتشر شده و این رویداد از ۲۰ آذرماه با حضور صندوق پژوهش و فناوری اصفهان و صندوق هدهد و دو سرمایه‌گذار دیگر از تهران برگزار می‌شود که در مجموع ۶.۵ میلیارد تومان برای این رویداد سرمایه تخصیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه صندوق هدهد سه میلیارد تومان از هفت میلیارد تومان سرمایه خود را به این رویداد خواهد آورد، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ تیم اصفهانی در این رویداد شرکت می‌کنند که تاکنون ۵۰ تیم مدارک خود را کامل کرده‌اند و امیدواریم تمام ۶.۵ میلیارد تومانی که وارد رویداد می‌شود توسط آن‌ها جذب شود.

خسروی ادامه داد: قدم دوم تشکیل باشگاه سرمایه‌گذاران اصفهان است که با توجه به اینکه دو سرمایه‌گذار برای اصفهان تعداد مناسبی نیست، سعی می‌کنیم در خلال این رویداد، این باشگاه را نیز تشکیل دهیم.

وی تصریح کرد: افراد و شرکت‌هایی که علاقه‌مند هستند به عنوان همکار سرمایه‌گذار رسمی در اصفهان سهیم شوند می‌توانند در حاشیه این رویداد ثبت‌نام کنند؛ امید است در نتیجه آن بتوان چشم‌انداز باشگاه سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ عضو را در اصفهان محقق کنیم.

کد خبر 459793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.