بارش برف در ۱۶ محور استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بارش برف در ۱۶ محور از محورهای استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از راه و شهرسازی اصفهان، مهدی خضری اظهار کرد: بارش برف از نخستین ساعات بامداد در محورهای غربی و جنوبی استان آغاز شده و در حال حاضر سامانه‌های بارشی گسترش بیشتری در محورهای مواصلاتی استان اصفهان داشته است.

مهدی خضری با اشاره به آماده‌باش کلیه راهداران استان اصفهان از روز گذشته اضافه کرد: راهداران استان اصفهان در همان ساعات آغازین بارش به جهت کاهش شدید دما در محورها حضور یافته و عملیات راهداری زمستانی شامل شن و نمک‌پاشی در محورها را به منظور برقراری و حفظ تردد ایمن و روان آغاز کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در کلیه محورهای استان به صورت ایمن و روان در حال انجام است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۶ محور استان اصفهان شاهد بارش برف هستیم گفت: محورهای نجف آباد – داران، سمیرم – شهرضا، سمیرم – یاسوج، چادگان – چلگرد، چادگان – داران، چادگان - نجف آباد، داران – بویین، بویین – الیگودرز، خوانسار – گلپایگان، فریدون‌شهر – داران، فریدون‌شهر – پشتکوه، دهاقان – سمیرم، زرین شهر – شهرکرد، قهرود_کامو، گردنه ملااحمد و بوئین_خوانسار شاهد بارش برف هستیم.

خضری از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان شهرضا-اصفهان، شهرضا-آباده، اصفهان-نطنز-کاشان-قم، اصفهان-میمه-دلیجان، اردستان-نایین، مبارکه-بروجن، اصفهان-نایین، شهرضا-دهاقان، دهاقان-بروجن، کنارگذر غرب، اصفهان-نیک آباد، اصفهان-زرین شهر، گلپایگان-موته، گلپایگان-خمین و کمربندی خمینی شهر خبر داد.

وی از مردم خواست برای تردد در محورهای دارای بارش برف و به منظور ارتقا ایمنی تردد و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ضمن رعایت قوانین و مقررات از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هموطنان عزیز در صورت بروز هرگونه حادثه و یا مشکل تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 459776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.