بهره برداری از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۱۰

بهره برداری از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی در نوزدهمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_ یکشنبه ۱۶ آذرماه ۹۹ _ در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» شش پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با حضور شهردار اصفهان، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر و معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در منطقه ۱۰ افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

احداث پارکینگ طبقاتی خیابان عسگریه با (مشارکت با بیمارستان عسگریه) جنب بیمارستان عسگریه با ظرفیت ۲۳۰ خودرو یکی از پروژه‌هایی است که برای احداث و آزادسازی آن ۲۰۰ میلیارد ریال صرف شد امروز با تکمیل آن در اختیار شهروندان قرار گرفت.

تملک و احداث خیابان مصلی (حدفاصل میدان شهید فهمیده تا چهارراه فرسان) به طول ۲۷۰ متر و عرض ۲۴ متر از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در منطقه ۱۰ به شمار می‌رود که برای احداث و آزادسازی آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

پروژه کلکتور شرقی- غربی و مخزن آب یک هزار متر مکعب گل نرگس با مساحت شش هزار و ۵۰۰ متر نیز با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و آزادسازی در این منطقه به اتمام رسیده است.

پیاده روسازی خیابان صباحی با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و پیاده روسازی خیابان پروین با مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که امروز با حضور مدیران شهری در منطقه ۱۰ مورد بهره برداری قرار گرفت.

پارک پروین واقع در خیابان پروین، نبش خیابان شیخ طوسی شرقی با مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار نیز ساماندهی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

رضایتمندی شهروندان منطقه ۱۰ با ایجاد عدالت فضایی

«قدرت الله نوروزی» شهردار اصفهان در این برنامه اظهار کرد: در تداوم برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» این هفته شاهد بهره برداری از پروژه‌های متعدد در منطقه ۱۰ هستیم که مهم‌تری این پروژه‌ها پارکینگ مشارکتی عسگریه است.

وی با بیان اینکه پارکینگ عسگریه با مشارکت شهرداری و بیمارستان عسکریه احداث شده که گنجایش ۲۵۰ خودرو را دارد، خاطرنشان کرد: سبک ساخت این پارکینگ و تجهیزات استفاده شده و همچنین طراحی آن مطابق با استانداردهای روز انجام شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز در منطقه ۱۰ شاهد بهره برداری از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه هستیم، تصریح کرد: کلکتور شرقی- غربی و مخزن آب یک هزار متر مکعبی همچنین پیاده راه سازی خیابان‌های پروین و فرسان از دیگر پروژه‌هایی است که امروز در منطقه ۱۰ افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بین اینکه برای تعریض خیابان مصلی آزادسازی‌های زیادی انجام شده و سپس پیاده روسازی آن سرعت گرفته است، خاطرنشان کرد: با روند پیش رو در راستای جذب سرمایه گذار و مشارکت در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد دیگری در منطقه ۱۰ خواهیم بود.

نوروزی تأکید کرد: عدالت فضایی سیاستی بود که در این دوره مدیریت شهری مطرح شد که در این راستا تاکنون اتفاقات خوبی در نقاط مختلف شهر رقم خورده است.

وی ادامه داد: امروز عدالت فضایی در مناطق کمتر مورد توجه قرار گرفته که خوشبختانه تحول بزرگی ایجاد کرده است به طوری که با تحقق این شعار شاهد تغییر و تحولات اساسی در شهر هستیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه عبور بخشی از رینگ چهارم از منطقه ۱۰ باعث تحرک در حوزه توسعه شده است، گفت: این پروژه عظیم رفع مشکلات ترافیکی را به ارمغان خواهد آورد و باعث می‌شود آبادانی در منطقه ۱۰ همراه با رفاه هرچه بیشتر شهروندان محقق شود.

احداث پارکینگ عسکریه یکی از نیازهای ضروری شهروندان اصفهان بود

«امیر احمد زندآور» رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اظهار کرد: پروژه‌های بهره‌برداری شده در منطقه ۱۰ از جمله پروژه‌های تأثیرگذار و توسعه محور شهرداری است.

وی با اشاره به احداث پارکینگ مشارکتی طبقاتی خیابان عسکریه، افزود: این پروژه یکی از نیازهای ضروری شهروندان و مراجعان بیمارستان عسکریه بود که به ثمر نشست و باید از شهرداری و مسئولان بیمارستان همچنین صبر و شکیبایی شهروندان این منطقه در زمان احداث این پروژه قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد بودجه شهرداری در بخش حمل و نقل هزینه می‌شود، ادامه داد: در حالی که نهمین ماه از سال جاری را پشت سر می‌گذاریم، باید ۹ دوازدهم بودجه حمل و نقل و ترافیکی شهر استفاده شده باشد.

زندآور اظهار کرد: طبق بودجه مشخص شده تا پایان سال باز هم می‌توانیم شاهد ایجاد مسیرهای ترافیکی و توسعه‌های ترافیکی در سطح شهر با توجه به ردیف و ساختار بودجه باشیم.

وی گفت: چشم انداز ۱۴۰۵ نگاه مثبتی به حمل و نقل اصفهان دارد که امیدواریم در آینده شهر، در تمام زمینه‌ها مؤثر باشد.

اجرای ۱۲۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سال ۱۴۰۰

«حمید شهبازی» مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در ادامه این آئین اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح شش پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۰ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هستیم.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی پارکینگ بیمارستان عسکریه، تصریح کرد: این پروژه از مطالبات چندین ساله شهروندان به ویژه مراجعه کنندگان این بیمارستان بود که از امروز با حضور شهردار اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازگشایی و احداث خیابان مصلی، کلکتور غربی- شرقی منطقه ۱۰ و پروژه‌های دیگر در جهت ارتقای زندگی شهروندان بسیار مؤثر است، افزود: استفاده از مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف همواره مورد توجه این منطقه بود از این رو سال گذشته و امسال بیش از ۵۰۰ میلیارد پروژه مشارکتی در این منطقه اجرا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر پروژه‌های شاخص شهری منطقه از جمله آزادسازی بخشی از رینگ چهارم و تقاطع غیر همسطمح آفتاب، در این منطقه به تعهدات مورد نظر عمل شده است.

شهبازی با بیان اینکه سه ایستگاه خط دو قطار شهری از جمله لاله، شاهد و قدس در منطقه ۱۰ در حال اجرا است، گفت: در سال‌جاری بیش از ۶۰ پروژه در منطقه ۱۰ با نگاه به توزیع عادلانه امکانات پیش بینی شده بود، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی برای این منطقه، ۱۲۰ پروژه در حوزه‌های مختلف برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از پروژه‌هایی که امروز در منطقه ۱۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد، توسعه باغ بانوان طلوع است که در این اقدام هشت هزار مترمربع به مساحت این باغ اضافه و در سال آینده تجهیزات مورد نیاز نیز در این مکان برای استفاده بانوان مستقر خواهد شد.

کد خبر 459713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.