جنگ نابرابر سربازان رحمان رضایی با  شهر خودرو

تیم های ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد فردا (یک شنبه ۱۶ آذر) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر اشتباهات داوری تا حدودی گریبان تیم رحمان رضایی را گرفت و آنها ۳ تساوی برابر تیم‌های فولاد، ماشین سازی و پیکان به دست آوردند و هفته گذشته نیز برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. در آن طرف میدان شهر خودرویی‌ها لیگ را با پیروزی ۳ بر صفر برابر ماشین سازی خوب آغاز کردند اما در ادامه از پیکان شکست خوردند، برابر صنعت نفت آبادان به تساوی یک، یک دست پیدا کردند و هفته گذشته نیز در برابر پرسپولیس با شکست ۳ بر صفر بدرقه شد.

ذوبی ها در هفته‌های اخیر نشان دادند توانایی زیادی در بازگشت به بازی دارند اما در این بازی با توجه به اینکه رحمان رضایی حدود ۱۱ بازیکن خود را به دلیل مثبت شدن تست کرونای آنها در اختیار ندارد، کار بسیار سختی در پیش دارند و باید منتظر بمانیم و ببینیم رحمان رضایی چه تصمیماتی برای این مسابقه اتخاذ خواهد کرد.

شهر خودرویی‌ها نیز نوسان زیادی داشتند و هفته گذشته که مهدی رحمتی سرمربی خود را در کنار خط به دلیل محرومیت نداشت بسیار متزلزل نشان داد و با موقعیت‌های زیادی که به پرسپولیس دادند عملکرد خوبی در دفاع نداشتند.

از نکات قابل توجه میان تیم‌های ذوب آهن و شهر خودرو این است که در ۶ بازی برگزار شده در ورزشگاه فولادشهر میان دو تیم، همواره یک تیم پیروز شده است و تساوی میان دو تیم در این ورزشگاه وجود نداشته است. همچنین هر دو دیدار دو تیم در فصل گذشته به سود تیم شهر خودرو به پایان رسیده است و ذوب آهن به تحول در این آمار نیز هست.

با توجه به اینکه هر دو سرمربی تجربه نخست خود در لیگ برتر را طی می‌کنند، برای پیروزی در این بازی انگیزه زیادی دارند. مهدی رحمتی به همراه شاگردانش قصد دارند با کسب یک نتیجه خوب، شکست هفته گذشته برابر پرسپولیس را فراموش کنند اما در آن طرف از آنجایی که رحمان رضایی بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد کار سختی در این بازی دارد اما نمی‌خواهد به راحتی از ۳ امتیاز این بازی بگذرد.

اخبار متعددی مبنی بر برگزار نشدن و لغو این دیدار منتشر شده بود اما با برگزاری جلسه هماهنگی این بازی و اعلام نماینده سازمان لیگ، این بازی رأس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

کد خبر 459676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.