۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
نجات سرباز «زیدان» در سویل!

تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار حساس خاراج از خانه مقابل سه‌ویا به برتری دست یافت تا «زیدن‌الدین زیدان» موقتا از خطر اخراج نجات یابد.

به گزارش ایمنا؛ شنبه شب از هفته یازدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، سه‌ویا در ورزشگاه «رامون سانچز پیسخوان» شهر سویل از رئال‌مادرید پذیرایی کرد که این دیدار با برتری یک بر صفر میهمان به اتمام رسید.

رئال در حالی بازی را آغاز کرد که پس از چند نتیجه ضعیف و شکست در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، با انتقادات زیادی مواجه شده بود و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که سرنوشت «زین‌الدین زیدان» سرمربی کهکشانی‌ها به این دیدار بستگی دارد.

جدال «یولین لوپتگی» سرمربی سه‌ویا که سابقه حضور در رئال را نیز در کارنامه دارد، با تیمش سابقش بر حساسیت بازی افزوده بود.

رئال در نیمه نخست عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشت و دو مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت که ضربات «وینیسیوس» و «کریم بنزما» به سرانجام نرسید.

سه‌ویا نیز که روشی تدافعی در دستور کار داشت در ضد حملات و حرکات از جناحین خطرناک نشان می‌داد.

رئال نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۳ ارسال «مندی» با اثر کوچک «وینیسیوس» و اشتباه وحشتناک دروازه‌بان جوان سه‌ویا همراه شد تا میهمان به گل برسد.

در ادامه حملات سه‌ویا چندان خطرساز نبود و رئالی‌ها نیز به خوبی از دروازه خودی محافظت کرده تا به بُردی روحیه‌بخش دست یافته و زیدان را از اخراج نجات دهند.

رئال با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لالیگا صعود کرد و سه‌ویا هم در امتیاز ۱۶ باقی ماند.

منبع: ایرنا
کد خبر 459659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.