دومین پارالمپیاد ورزشی شهر یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و شهرداری یزد از برگزاری دومین پارالمپیاد ورزشی شهر یزد به صورت مجازی خبر داد.

عباس ملازینلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نخستین دوره پارالمپیاد ورزشی شهر یزد با موفقیت و مشارکت خوب شهروندان کم توان همراه بود، اظهار کرد: همزمان با روز جهانی معلولان فرآیند برگزاری این مسابقات آغاز و طبق برنامه ریزی ها به مدت دو ماه تا اعلام اسامی برندگان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، پارالمپیاد به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: برای این دوره و با توجه به محدودیت‌های کرونایی هریک از شرکت کنندگان باید با تهیه فیلم و ارسال آن به دبیرخانه در این مسابقات شرکت کنند که جزئیات و قوانین آن به‌زودی اعلام می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه برگزاری اینگونه مسابقات با هدف ایجاد تحرک بدنی حتی در دوران قرنطینه و فراهم کردن فضای با نشاط در بین جانبازان و کم‌توانان جسمی است، تاکید کرد: نمی‌توان به دلیل شیوع ویروس کرونا به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهر کم توجه بود به همین دلیل تلاش کردیم برگزاری تمامی برنامه‌ها به صورت آنلاین و مجازی ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های شش ماه دوم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بر مبنای برنامه‌های کمیته فرهنگی کنگره چهار هزار شهید استان پایه گذاری می‌شود و این مسابقات نیز مزین به حضور جانبازان هشت سال دفاع مقدس است تا جذابیت و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

ملازینلی تاکید کرد: به‌زودی با اعلام فراخوان از سوی دبیرخانه، فرآیند اجرایی مسابقات آغاز و اطلاعات بیشتری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 459607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.