احداث ۱۴ مجموعه بازی کودکان در شهرجدید هشتگرد

معاون خدمات شهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: راه اندازی ۱۴ پروژه مجموعه بازی برای کودکان و ۸۶ ست ورزشی بزرگسالان و ست بازی کودکان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، ایرج خسروی حاجی‌وند با اشاره به موقعیت جغرافیایی آب و هوای مناسب، زیرساخت‌هایی همچون خط مترو، خدمات و وجود امکانات مناسب برای ایجاد محیطی مناسب در شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: در پروژه‌هایی که دارای جمعیت ساکن هستند، ست‌های ورزشی بزرگسالان نصب و راه اندازی شده است و در ۸۶ پروژه اجرای ست ورزشی بزرگسالان و ست بازی کودکان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در ۱۴ پروژه مجموعه بازی کودکان بر اساس جمعیت موجود پیش بینی، وسایل آن تأمین، نصب و راه اندازی شده است. در شش پروژه به درخواست متقاضیان نصب آلاچیق، نیمکت میز پینگ‌پونگ و وسایل ورزشی قرار داده شده است.

معاون خدمات شهری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: ست بازی کودکان و وسایل ورزشی بزرگسالان در اکثر پروژه‌های موجود در فازهای چهار و هفت بود به طور کامل اجرا شده است، پروژه‌های ماهوت یک، شهران، المهدی، ۱۰۰۲ واحدی، فرهنگیان ناحیه دو کرج، صدرا نور و ارم غربی را از جمله این پروژه‌ها دانست.

خسروی حاجی‌وند با بیان اینکه اجرای ست ورزشی بزرگسالان و ست بازی کودکان برای ۴۰ پروژه به زودی اجرا می‌شود، ادامه داد: برای ۸۶ پروژه باقیمانده برنامه ریزی صورت گرفته و اجرای ۲۰ ست بازی کودکان و ۲۰ ست ورزشی بزرگسالان برای ۴۰ پروژه در نظر گرفته شده که در مرحله انتخاب پیمانکار است و به زودی به اجرا می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال آتی شاهد آبگرفتگی معابر در شهر جدید هشتگرد نخواهیم بود، گفت: به منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر، ۵۶ مورد خط‌القعر در سطح معابر شهر جدید هشتگرد شناسایی شد که از این تعداد ۳۵ مورد به صورت کامل لوله گذاری شده و ۲۱ مورد در مرحله انتخاب پیمانکار است که در ماه اخیر انجام می‌شود و در سال آتی شاهد آبگرفتگی معابر شهر جدید هشتگرد نخواهیم بود.

معاون خدمات شهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد یاد آور شد: در حال حاضر کلیه امکانات زیرساخت‌های لازم در فازهای یک و دو و بخشی از فاز سه آماده و تحویل شهرداری شده است و مدیریت و نگهداری این فازها بر عهده شهرداری است و مابقی هنوز در اختیار شرکت عمران است.

منبع: فارس

کد خبر 459601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.