جلوگیری از ورود ۲ هزار خودروی غیربومی به کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: طی دو هفته اجرای طرح محدودیت‌های سختگیرانه کرونایی از ورود دو هزار خودروی دارای پلاک غیر بومی به شهر کاشان جلوگیری شد و به مسیر بازگشت به شهرهای مبدأ خود هدایت شدند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی، در خصوص عملکرد پلیس از زمان اجرای طرح محدودیت سختگیرانه کرونایی و ممنوعیت خودروها در جاده‌ها و معابر شهری گفت: نیروهای پلیس با آمادگی کامل و حضور ۱۰۰ درصدی برای ارائه خدمت به شهروندان در کنار دیگر نیروهای مسلح مشغول خدمت بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: در طول محدودیت‌های دو هفته‌ای ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مأموران پلیس از ورود بیش از دو هزار خودروی دارای پلاک غیربومی به شهر کاشان جلوگیری به عمل آورده و آنها را به شهرهای مبدأ خود عودت دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۷ دستگاه خودروی غیربومی به دلیل عدم توجه به قانون و مقررات مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۲۷ دستگاه خودروی بومی نیز مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه شدند.

سرهنگ بساطی از یک هزار و ۲۰۰ مورد اعمال قانون برای خودروهای متخلف خبر داد و اظهار کرد: مأموران انتظامی با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و نجات و بسیج شهرستان از واحدهای صنفی بازدید کردند که در نهایت به ۶ هزار واحد صنفی تذکر داده شده و ۴۰ واحد صنفی را نیز پلمپ کرده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کردند.

کد خبر 459588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.