همکاری مجموعه گردشگری ناژوان با اتحادیه هتل‌داران اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از اجرای طرح همکاری مجموعه گردشگری ناژوان با اتحادیه هتل‌داران اصفهان در دوره پسا کرونا خبر داد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در کارگروه مشترکی که با رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان برگزار شد زمینه‌های همکاری دو جانبه با هدف افزایش میزان رضایت گردشگران از شهر اصفهان و افزایش میزان ورود گردشگر شهر اصفهان بررسی شد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت تبلیغی هتل‌های شهر اصفهان جهت معرفی پتانسیل گردشگری شهرداری اصفهان همچنین ارائه بسته‌های گردشگری ویژه همراه با تخفیف‌های مشخص ویژه تورهای گردشگری در شهر از راهکاری اجرایی و پیشنهادی دوجانبه بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: امکان راه‌اندازی خط اتوبوس ویژه گردشگری با هدف تسهیل رفت و آمد گردشگران در شهر نیز موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

وی با اشاره به وجود حدود ۸۵ هتل و مهمانسرا گفت: طرح پیشنهادی معرفی مراکز گردشگری شهر اصفهان به زبان‌های عربی و انگلیسی در سالن‌های عمومی هتل‌های شهر نیز در این جلسه مطرح و تصویب شد.

هاشمیان افزود: ظرفیت گردشگری ناژوان در سال‌های مختلف نشان داده که این منطقه نمونه که هم اکنون قطب گردشگری شهر اصفهان است، می‌تواند به قطب گردشگری مرکز کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به وجود طرح‌های متعدد در حوزه جذب گردشگر در دوره پسا کرونا، گفت: سعی داریم تا با رویداد محور شدن مجموعه فرهنگی گردشگری ناژوان برای تحقق روند افزایشی جذب گردشگر در سطوح استانی، ملی و بین المللی اقدام کنیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: هم اکنون طرح جامع تدوین و تولید محصولات فرهنگی و هنری ویژه ناژوان در دست اجرا است که سعی شده تا در لایه‌های مختلف بتواند به روند صعودی جذب مخاطبین ناژوان کمک کند.

وی با اشاره به تعطیلی چندین ماهه مراکز تفریحی ناژوان، اظهار کرد: مجموعه تفریحی ناژوان و مراکز گردشگری این مجموعه در این مدت آسیب فراوان دیده‌اند که باید با برنامه ریزی حساب شده پس از بهبود شرایط شاهد ارتقا و بهبود این اوضاع باشیم.

کد خبر 459586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.