محله اسلام آباد متحول می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس گفت: اراضی محله اسلام آباد متعلق به اداره راه و شهرسازی است، اما با توجه به اینکه تبدیل به لجن زار و نیزار شده بود و برخی افراد نیز آن را تصرف کرده بودند با پیگیری‌های انجام شده توسط شهرداری این زمین برای احداث بوستان محله‌ای طی صورت جلسه‌ای در اختیار قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، علی پاسلار زاده با اشاره به اراضی محله اسلام آباد بندرعباس که مدت‌ها رها و به نیزار تبدیل شده بود، اظهار کرد: این اراضی نارضایتی اهالی را در پی داشت و عده‌ای برای به دست آوردن این زمین‌ها تصرفاتی انجام داده بودند که برای جلوگیری از این اقدامات و استفاده عموم و عادلانه ساکنان این محله، تصمیم بر این شد که در این مکان بوستانی احداث شود تا محلی برای تفریح و نشاط اجتماعی شهروندان فراهم شود.

وی افزود: این اراضی متعلق به اداره راه و شهرسازی است، اما با توجه به اینکه تبدیل به لجن زار و نیزار شده بود و برخی افراد نیز آن را تصرف کرده بودند با پیگیری‌های انجام شده توسط شهرداری بندرعباس این زمین برای احداث بوستان محله‌ای طی صورت جلسه‌ای در اختیار شهرداری قرار گرفت که تبدیل به فضای تفریحی شود.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس ادامه داد: کار پاکسازی و تسطیح خاک این اراضی و پر کردن لجن زار به وسیله ماشین آلات آغاز شده است و طی چند روز آینده با حاضر شدن طرح بوستان و کارشناسی‌های لازم، شهرداری منطقه سه ساخت فضای سبز و بوستان این مکان را آغاز می‌کند.

وی عنوان کرد: در راستای محرومیت زدایی محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار، این اقدام در دستور کار قرار دارد و تا حد امکان به درخواست‌های شهروندان که در حیطه وظایف شهرداری باشد رسیدگی می‌شود.

کد خبر 459569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.