آمار کرونا کردستان ۱۵ آذر؛ ۵ فوتی و ۸۹ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا پانزدهم آذرماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _شنبه پانزدهم آذرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۴۱۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۲۷۴ نفر در شهرستان سنندج، ۲۶ نفر در شهرستان مریوان، ۳۱ نفر در شهرستان سقز، ۲۷ نفر در شهرستان قروه، ۱۹ نفر در شهرستان بیجار، ۱۴ نفر در شهرستان کامیاران، پنج نفر در شهرستان دیوان دره، ۱۴ نفر در شهرستان بانه و دو نفر در شهرستان دهگلان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان بستری شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۹۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کردستان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان به ۹۶۷ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۳۶۶ نفر در شهرستان سنندج، ۹۸ نفر در شهرستان مریوان، ۱۷۱ نفر در شهرستان سقز، ۶۶ نفر در شهرستان قروه، ۴۴ نفر در شهرستان بیجار، ۶۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۵۷ نفر در شهرستان دیوان دره، ۸۱ نفر در شهرستان بانه، ۱۶ نفر در شهرستان دهگلان و سه نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 459555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.