سرمربی سابق یوونتوس در رادار تیم‌های انگلستان

آلگری که مدتی است از سرمربیگری دور بوده، علناً تمایل خود را برای حضور در تیم‌های انگلیسی عنوان کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، مدتی پیش از پیوستن میکل آرتتا به تیم آرسنال به عنوان سرمربی، شایعاتی مبنی بر سرمربیگری ماسیمیلیانو آلگری در این تیم شنیده می‌شد که در نهایت راه به جایی نبرد.

هرچند در حال حاضر لیگ برتر انگلستان در حال پیگیری است، اما آلگری که سابقاً سرمربی تیم یوونتوس بوده، اعلام کرده است که به مربیگری در انگلستان علاقه مند است و دوست دارد حضور در یکی از تیم‌های لیگ برتری را تجربه کند.

آلگری در خصوص تمایلش برای سفر به انگلیس گفت: چهار سال در میلان سرمربیگری کردم و پنج سال در باشگاه یوونتوس. از حضور در تیم‌های ایتالیا راضی بودم اما فکر می‌کنم که طعم حضور در انگلستان و تیم‌های لیگ برتری متفاوت باشد و برای همین دوست دارم سرمربی یک تیم سطح اول انگلیس بشوم.

سرمربی اسبق یووه در خصوص مزیت‌های فوتبال انگلستان گفت: ده سال پیش شرایط در انگلیس متفاوت بود و الان باشگاه‌ها با اوضاع بهتری در این کشور کار خود را دنبال می‌کنند. به عقیده من فوتبال انگلیس در حال رشد است و باشگاه‌ها با به خدمت گرفتن مربیان خارجی روند خوبی دارند. در انگلیس فوتبال به عنوان یک سنت شناخته می‌شود و در کنار آن پیشرفت‌هایی که رقم خورده باعث شده تا این لیگ بسیار پخته‌تر و بهتر از قبل شود.

مشخص نیست که کدام باشگاه در انگلستان مایل است هدایت تیم خود را به آلگری بسپارد، اما بدون شک سرمربی که موفق شد طی سه سال با یوونتوس این تیم را دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا ببرد، قطعاً طرفداران خود در انگلیس را خواهد داشت و باید منتظر باشیم تا شاید سال آینده او را در قامت یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری ببینیم.

کد خبر 459541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.