ابراهیممویچ: میلان مثل یونایتد چالش برانگیز است

آقای گل در حال حاضر سری آ ایتالیا در مصاحبه‌ای به تشبیه شرایط باشگاه میلان و منچستریونایتد در ابتدای حضورش در این تیم‌ها پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، می‌شود به راحتی اذعان کرد که برای زلاتان هیچ محدودیتی وجود ندارد و اتفاقاً خود این بازیکن نیز همیشه تمایل دارد تا غیرممکن‌ها را ممکن کند و البته تا این لحظه، او در این کار بسیار متبحر است.

زلاتان در مصاحبه‌ای راجع به شباهت شرایط منچستریونایتد و میلان گفت: زمانی که من به یونایتد پیوستم همه اعتقاد داشتند که کسب موفقیت با این تیم غیرممکن است و نمی‌توان امید زیادی داشت. این اوضاع دقیقاً در میلان نیز وجود داشت و همه موفقیت را برای میلان دور از ذهن می‌دانستند، برای همین است که اعتقاد دارم حضور در میلان مثل منچستریونایتد چالش برانگیز است.

وی از احساس خوبش در میلان صحبت کرد: اینجا عجله‌ای برای بازگشت به خانه ندارم چون میلان خودش خانه من محسوب می‌شوم. به یاد دارم که ده سال پیش در شرایطی به اینجا آمدم که مدیران میلان به بارسلونا آمده بودند و به من گفتند تنها با من به ایتالیا بازخواهند گشت.

ابراهیممویچ در بارسا شرایط رویایی نداشت و بسیاری از مسائل برای این بازیکن سوئدی هنوز هم حل نشده باقی مانده است: واقعاً نمی‌توانستم شرایط در بارسلونا را هضم کنم. هنوز هم نمی‌دانم که واقعاً مشکل اصلی که من در بارسلونا داشتم چه بود اما با وجود اینکه پیشنهادهای بهتری داشتم، تصمیم گرفتم میلان را به عنوان تیم بعدی خودم انتخاب کنم. به تیم میلان باور و اعتقاد داشتم و شهر و مردم را می‌شناختم برای همین تصمیم گرفتم به اینجا بیایم چون می‌دانستم می‌توانیم پیروز شویم.

ستاره بی چون و چرای حال حاضر فوتبال که در حال حاضر عنوان آقای گلی رقابت‌های سری آ را نیز یدک می‌کشد در ادامه صحبت‌هایش گفت: مسئله این است که هر گاه کسی می‌گوید اتفاقی غیرممکن است، همین اظهار نظر باعث می‌شود عطش من برای کسب موفقیت بیشتر شود. دوست دارم به تیمی کمک کنم که به اوج برسد نه اینکه بخواهم در تیمی باشم که در اوج حضور دارد.

وی افزود: اینکه به دیگران کمک کنی تا بتوانند درک کنند در اوج بودن یعنی چه، این مهم است. ده سال پیش همیشه دنبال توپ می‌دویدم و بازیکن فعالی بودم اما در حال حاضر به خاطر مسائل فیزیکی و سن و شرایط بدنی، سبک بازی قدیم خودم را اتلاف انرژی می دانم. فکر می‌کنم الان بازیکن بهتری از قبل هستم و با شناخت خوبی که از توان خود دارم، سبک بازی خودم را هم تطبیق داده ام.

کد خبر 459535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.