تحقیقات جدید بر فعالیت مدیر ورزشی یوونتوس

تقلب سوارز در آزمون شهروندی ایتالیا باعث شد تا این بازیکن در جریان مذاکرات برای انتقال به یوونتوس به دردسر بیفتد و حالا این مشکلات گریبان اعضای باشگاه تورینی را هم گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، در ماه سپتامبر باشگاه یوونتوس تلاش کرد تا لوئیس سوارز را طی انتقالی به ایتالیا ببرد اما مشکلات این بازیکن اروگوئه‌ای در یادگیری زبان ایتالیایی و مسائلی که پس از آن در مورد اخذ ویزا و گواهی شهروندی پیش آمد مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

در حقیقت به نظر می‌رسید که باشگاه یوونتوس برای تسریع روند انتقال سوارز، دخالتی در آزمون وی انجام داده است. طبق شنیده‌ها، پاسخ‌های سوالاتی که به سوارز تحویل داده بودند به شکلی مشخص بوده و به این ترتیب در فرآیند امتحان نوعی تقلب شده است.

البته باشگاه یوونتوس هرگونه دخالت در تغییر فرآیند عادی برگزاری آزمون را منتفی دانست و اعلام کرد که هیچ نقشی در این اتفاق نداشته است. از سوی دیگر سوارز هم بلافاصله مذاکرات خود را متوقف کرده و به اتلتیکو مادرید پیوست تا به این ترتیب روند بررسی احتمال تقلب بسیار سخت‌تر شود.

در حال حاضر پلیس ایتالیا در تلاش است تا رابطه‌ میان فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس و تقلب شده را بررسی کند. باشگاه یوونتوس صریحاً از مدیر ورزشی خود حمایت کرده و ضمن تاکید بر حسن نیت این باشگاه، هرگونه ادعا در خصوص دخالت در فرآیند عادی آزمون را تکذیب کرده است.

مشخص نیست که آیا یوونتوسی‌ها در تلاش بودند برای سرعت بخشیدن به روند انتقال سوارز، دخالتی در فرآیند آزمون بکنند یا خیر. هرچند در حال حاضر پلیس ایتالیا در حال انجام تحقیقات مرتبط بوده، سوارز در اتلتیکو بازی می‌کند و پاراتیچی هم در تورین به دنبال رفع اتهاماتی است که به او وارد شده است.

کد خبر 459528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.