بیش از ۶۰ درصد تیم ما کرونایی هستند/ قانون کرونایی‌ها باید اصلاح شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار ما با شهرخودرو باید لغو شود اما برای بازی با پرسپولیس منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم.

به گزارش ایمنا، رحمان رضایی درباره وضعیت کرونایی های تیم فوتبال ذوب آهن گفت: وضعیت ما زیاد جالب نیست. البته قانونی از طرف ایفمارک گذاشته‌اند که اگر ۵+۱۱ بازیکن مشکلی نداشته باشند می‌توان بازی را برگزار کرد. این قانون باید اصلاح شود. باید حساب کنند اگر واقعاً ۵۰ درصد یک تیم مبتلا به کرونا شوند، تکلیف تیم چیست. تعداد کرونایی های تیم ما از ۵۰ درصد گذشته و حدود ۶۶ درصد از بازیکنان ثابت کرونا گرفته‌اند. باید در قانون تجدیدنظر شود وگرنه عواقب سختی برای بازیکنان حریف، عوامل برگزاری و داوران خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: بازیکنان کرونایی الان در منزل قرنطینه هستند. نه تمرین می‌کنند و نه بیرون می آیند. چند بازیکن دیگر هم مشکوک هستند چون اینها با کسانی که کرونا دارند هم اتاق بوده‌اند. مجبور شدیم امروز از این نفرات تست بگیریم تا از سلامتشان مطمئن شویم. متأسفانه شرایط خیلی جالب نیست هم بدر شهر اصفهان و هم تیم ذوب آهن. خواهشم این است بازی با شهرخودرو را به روز دیگری موکول کنند تا وضعیت بهتر شود. مهم این است بازیکنان ما سلامت باشند. اگر بازی چند روز به تعویق بیافتد به هیچکس آسیب نمی‌رسد.

رضایی تصریح کرد: با سازمان لیگ صحبت کردیم و نامه هم زدیم ولی باید جلسه فوری برگزار شود تا قضیه را حل کنند و تصمیمی بگیرند که به نفع بازیکنان، تیم‌ها و داوران باشد. کشور ما تقریباً دو هفته قرنطینه بود ولی اگر بخواهیم این شرایط را نادیده بگیریم منطقی نیست و سلامت عمومی در خطر خواهد بود.

وی درباره دیدار با پرسپولیس و احتمال لغو آن بازی در هفته هفتم لیگ برتر هم گفت: نمی دانم آن بازی لغو می‌شود یا نه. منتظر تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون هستیم.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه آیا مطلوب است تیمش دو هفته بازی نکند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم این بازی‌ها برگزار نشود. همه مردم به نحوی درگیر این ویروس هستند. هنوز شرایط جالب نیست. به خاطر وضعیت تیم خودم نمی گویم بلکه بیشتر به خاطر خانواده بازیکنان این حرف را می زنم.

رضایی افزود: قبل و بعد از بازی با صنعت نفت یکسری از هواداران آمدند و زیاد مسائل بهداشتی را رعایت نکردند. داشتن ماسک الزامی و واجب است ولی خیلی از طرفداران بدون ماسک آمدند و بازیکنان ما از وسط آنها رد شدند. نباید اجازه می‌دادند طرفداران به بازیکنان نزدیک شوند.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه چند هفته پیش گفته بود عده‌ای مسابقات لیگ برتر را به مسیر دیگری منحرف می‌کنند، تاکید کرد: همه طرفداران دوست دارند فوتبال سالم ببیند؛ فوتبالی که نتایجش در زمین رقم بخورد. در چهار هفته مقابل چهار تیم مختلف با چهار داور متفاوت به یک شکل مشابه آسیب دیدیم. انگار یک نفر اراده کرده بود که صدای هر چهار داور یکسان باشد. چرا یکبار این اشتباه به نفع ما رخ نمی‌دهد؟

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادعای خود مستنداتی هم دارید؟ گفت: از سازمان لیگ و فدراسیون خواهش کردیم بررسی کنند. این قضیه لوث شده است. حداقل ۵۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم در کارخانه ذوب آهن درگیر این قضیه هستند. باید سریع‌تر رسیدگی کنند و جلسه‌ای بگذارند و ترتیب اثر بدهند. نمی‌شود این‌طور پیش برود. صبر ما هم حدی دارد. کاسه صبر ما لبریز شده است. باید به این سریال که نزدیک به دو ماه است ادامه دارد، پایان بدهند.

کد خبر 459513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.