ساعت فعالیت مترو اصفهان تغییر نمی‌کند

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: علی‌رغم قرار گرفتن اصفهان در وضعیت نارنجی، دستورالعمل جدیدی از سوی ستاد کرونا مبنی بر تغییر در نحوه فعالیت مترو اعلام و ابلاغ نشده است.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر گونه تغییر در نحوه فعالیت مترو با دستور ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مترو از ساعت ۶:۱۵ با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه (در ساعات شلوغ صبح و عصر) در حال سرویس‌دهی به شهروندان بوده و زمان پایان فعالیت آن ساعت ۱۹ است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان ادامه داد: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه در ۲۰ ایستگاه خط یک نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر مسافر جابجا می‌شدند که با توجه به شرایط فعلی و مجازی بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها، تعداد مسافران به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰ هزار نفر با استفاده از مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

طحانیان گفت: ۱۰۰ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند و در ایستگاه‌های مترو ماسک با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

کد خبر 459504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.