مجوز احداث گذر سرتل_نیروگاه اتمی در بوشهر صادر شد

شهردار بوشهر گفت: احداث گذر سرتل_ نیروگاه اتمی به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان محله‌‏های جنوبی این شهر مجوز شورای ترافیک را دریافت کرد.

به گزارش ایمنا، حسین صالحیان اظهار کرد: بزودی مجوز نهایی آن در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نیز صادر و پیش بینی می‌شود در مدت ۴۵ روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی اضافه‬ کرد: این پروژه از دیرباز از مطالبات شهروندان مناطق جنوبی شهر بوشهر به شمار می‌رود که اجرای آن کمک خوبی به رونق این مناطق محسوب می‏‌شود.

شهردار‬ بوشهر‬ ادامه داد: همچنین آسفالت کوچه‌‏های خاکی شهر بوشهر نیز در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که پیش بینی شده تا پایان امسال ۳۵ تا ۴۰ کوچه آسفالت شود.

صالحیان‬ افزود: در برنامه شهرداری بوشهر اکنون اجرا طرح‏‌های نیمه تمام از جمله تقاطع سردار سلیمانی در اولویت اجرا قرار دارد.

وی‬ یادآور شد: برای اجرا این پروژه با توافق صورت گرفته با پیمانکار و پرداخت بدهی‏‌ها روند اجرا آن شتاب گرفته است.

شهردار بوشهر افزود: برای احداث این پروژه که در مقطعی تنها یک فرد آن هم برای نگهبانی از تأسیسات فعالیت می‌کرد بزودی با افزایش ظرفیت نیروها روند اجرا آن شتابان‌تر می‌شود.

صالحیان ادامه داد: شهرداری بوشهر در زمان حاضر هشت پروژه مهم عمران شهری در دست اجرا دارد که براساس برنامه‎زمان بندی روند احداث آن دنبال خواهد شد.

وی اظهار کرد: بودجه شهرداری بوشهر در سال جاری ۳۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۶۰ درصد در حوزه جاری و مابقی در حوزه عمرانی هزینه می‌شود.

شهردار بوشهر یادآور شد: با توجه که بودجه امسال شهرداری بوشهر از سال گذشته بسته شده شهرداری باید براساس برنامه تدوینی عمل کند زیرا ظرفیت لازم برای تغییر برنامه‌ها وجود ندارد و با این شرایط باید پروژه‌‏های نیمه تمام را در دستور کار قرار داد.

منبع: ایرنا

کد خبر 459498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.