استمرار تعطیلی مراکز تفریحی ناژوان تا اطلاع ثانوی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تمامی مراکز تفریحی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل و بازگشایی آنها در گرو ابلاغ ستاد کرونا خواهد بود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ورودی‌های ناژوان از سمت آتشگاه و میدان سهروردی همچنان روی تردد خودروها مسدود شده است.

وی افزود: مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با تاکید بر لزوم جدی گرفتن مسائل بهداشت فردی در همه محیط‌ها، اظهار کرد: ناژوان نیز که به دلیل موقعیت گردشگری و تفریحی خود همواره مورد توجه عموم مردم بوده و روزانه تعداد زیادی از شهروندان از فضاهای تفریحی و گردشگری آن استفاده می‌کردند، با توجه به اوج گیری دوباره کرونا و به دستور ستاد مقابله با شیوع کرونا، تمام مراکز آن تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی ورودی مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان به صورت مستمر ضد عفونی شده است.

هاشمیان با بیان اینکه علی‌رغم تمام محدودیت‌های مالی، امسال در محدوده ناژوان بیش از ۱۲ طرح و پروژه ساماندهی و عمرانی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی و مناسب‌سازی بوستان‌های ناژوان به عنوان مراکز پر تردد تفریحی شهر اصفهان از دغدغه‌های عمرانی این منطقه بوده است.

کد خبر 459495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.