نجات جان ۳۹ شهروند ساروی در عملیات‌های امداد و نجات

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: عملیات‌های امداد و نجات آتش ‏نشانی شهرداری این شهر منجر به نجات جان ۳۹ شهروند ساروی شده است.

به گزارش ایمنا، علی دومیرکلایی از‬ انجام ۲۷۰ مورد بازدید ایمنی در‬یک‬ ماه گذشته در ساری خبر داد و اظهار‬ کرد: ‏کارشناسان این سازمان در‬ آبان‌ماه سال جاری ایمنی ۲۱۲ واحد مسکونی، ۳۵ واحد تجاری و ۲۳ واحد از ادارات و سازمان‌ها در نقاط مختلف شهر ساری را‬ بررسی کردند.

وی‬ خاطرنشان کرد: صدور سه گواهی حریق و حادثه و نیز صدور ۱۳ گزارش بررسی علت وقوع ‏حوادث از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی سازمان در‬ این مدت است.‏

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از امدادرسانی به ۲۱۷ مورد حادثه ‏در‬ ماه گذشته نیز خبر داد و با اشاره به تلاش شبانه روزی آتش نشانان در سه شیفت کاری، ‬ عنوان‬ کرد: آتش نشانان ‏شهرداری ساری در‬ این مدت‬ ۱۱۷ مورد عملیات اطفای حریق و یکصد‬ مورد عملیات امداد و نجات انجام ‏دادند.

دومیرکلایی تصریح کرد: خوشبختانه ‏با حضور و اقدام به موقع آتش نشانان در‬ ماه گذشته ۳۹ شهروند از حوادث نجات یافتند، البته متأسفانه ‏در‬ حوادث ماه گذشته ۱۱ نفر‬ مصدوم و دو نفر نیز جان باختند.‌

وی با اشاره به امدادرسانی ۵۴ مورد حادثه در خارج از محدوده شهر، گفت: برای نجات جان و ‏اموال شهروندان در خارج از محدوده شهری ۱۹۰ نیرو آتش نشان اعزام کرده‌ایم.

کد خبر 459487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.