آسفالت و بهسازی بیش از ۱۰۱ هزار مترمربع از معابر سنندج

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر شهر خبر داد و گفت: در آبان ماه سال جاری بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر شهر شد.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریحانی فرد اظهار کرد: عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر در آبان ماه بصورت گسترده اجرا شد.

وی عنوان کرد: امسال از ابتدای سال محلات و معابری که نیازمند آسفالت و بهسازی بوده شناسایی و عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج افزود: آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد عابران و وسایل نقلیه، حذف ناهمواری‌های معابر و همچنین بهبود سیما و منظر به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت.

بهزاد ریحانی فرد از بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای بهسازی این معابر ۱۵ هزار و ۳۳۲ تن آسفالت صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال جاری ۵۲ هزار و ۲۰ متر مربع از معابر و محلات سطح شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد با هفت هزار و ۱۱۴ تن آسفالت، بهسازی شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج افزود: ۲۴ هزار و ۶۲۰ مترمربع از سطح منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر نیز با چهار هزار و ۳۰۵ تن آسفالت در ماه گذشته بهسازی شده است.

ریحانی فرد افزود: در سطح شهرداری منطقه یک نیز با سه هزار و ۳۰۲ تن آسفالت، ۲۰ هزار و ۹۰۰ متر مربع از سطح معابر و سه هزار و ۷۶۰ متر مربع از معابر شهرداری ناحیه ویژه بهاران با ۶۱۱ تن آسفالت، بهسازی شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 459484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.