پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان‌های مهم تالش به نام تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تالش گفت: در اولین جلسه شورای شهر اقدام متقابل در نامگذاری یکی از خیابان‌های مهم تالش به نام تهران را مطرح خواهم کرد.

سهیل سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنده از طرف خودم و اعضای شورای اسلامی شهر تالش از اقدام شایسته و ماندگار شورای اسلامی شهر تهران در تغییر نام بلوار طبیعت منطقه ۲۲ این شهر به تالش صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم این اقدام بسیار خوب شورای اسلامی شهر تهران الگویی برای سایر شوراهای شهرهای کشور شود و چنین اقداماتی تداوم داشته باشد.

رئیس شورا اسلامی شهر تالش تصریح کرد: در اولین جلسه شورای شهر اقدام متقابل در نامگذاری یکی از خیابان‌های مهم تالش به نام تهران را مطرح خواهم کرد و امیدوارم با موافقت اعضا این امر محقق شود.

وی در پاسخ به این سوال که انجام چنین اقداماتی چه اثراتی در جامعه دارد. افزود: نامگذاری معابر به نام شهرهای کشور باعث تحکیم وحدت بین شهروندان شهرها و اتحاد و انسجام ملی می‌شود.

سلامی خاطرنشان کرد: تالش یکی از شهرستان‌های بزرگ و قطب‌های گردشگری و صنایع دستی گیلان و ایران است و از زیرساخت‌های طبیعی همچون ساحل، جنگل، کوه و دریا برخوردار بوده و شهروندان بافرهنگ و مهربان آن در فصول مختلف سال پذیرای مسافران و گردشگرانی از سایر نقاط کشورمان به ویژه شهر تهران هستند.

کد خبر 459481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.