آسفالت ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر شهری خشکبیجار

شهردار خشکبیجار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر این شهر با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری، آسفالت شده است.

صدرالله فرخی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل تخریب آسفالت بلوار مطهری توسط کارگران اداره آب و فاضلاب شهری برای اجرای پروژه آبرسانی، اجرای روکش آسفالت محدوده این بلوار از مرکز شهر به سمت دروازه قرآن در اولویت شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ابتدا زیرسازی و بتن‌ریزی نوار حفاری شده به طول یک هزار و ۵۰۰ متر اجرا شد که با توجه به تخریب عرض زیادی از آسفالت در اثر حفاری، روکش آسفالت نیز به عرض هشت متر در سراسر بلوار از طرف شهرداری اجرا شد.

شهردار خشکبیجار با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون با اختصاص ۲۲ میلیارد ریال، عملیات آسفالت و لکه‌گیری ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر شهری انجام شده است، افزود: در این مدت خیابان‌های شهید مطهری به مساحت ۱۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع، شریعتی به مساحت دو هزار و ۹۰۰ مترمربع، آیت‌الله نوری به مساحت یک‌هزار و ۴۰۰ مترمربع و شهید فهمیده به مساحت سه هزار مترمربع لکه‌گیری و آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، شهر خشکبیجار از توابع شهرستان رشت، استان گیلان، در حاشیه دریای خزر واقع شده است.

کد خبر 459464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.