پیروزی های پر گل هفته دوم

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم های،سپاهان اصفهان،نماینده البرز،شهردتری سیرجان و ملوان بندر انزلی به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۱۴ آذر ماه لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید. در بازی‌های امروز، چهار تیم از گروه اول و ۶ تیم از گروه دوم به مصاف هم رفتند.

در مهمترین دیدار گروه اول دربی اصفهان برگزار شد و تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن مقابل یکدیگر قرار گرفتند و تیم سپاهان با هدایت مهناز امیر شقاقی با نتیجه۳بر۲ به پیروزی رسید.

تیم البرز امروز میزبان همیاری آذربایجان غربی بود. تیم البرز هفته پیش مقابل ذوب آهن شکست خورده بود. در بازی امروز سارا قمی برای البرز دبل کرد. در نیمه دوم مهناز شاه‌مردای یکی از گل‌های ارومیه را جبران کرد.

در گروه دوم:

تیم شهرداری سیرجان که در هفته اول بازی نداشت، مقابل تیم پالایش گاز ایلام قرار گرفت و سه بر یک به پیروزی رسید. سهیلا نظام‌آبادی، شبنم بهشت و زهرا علیزاده برای سیرجان و فاطمه حسینی‌نژاد برای ایلام گل به ثمر رساندند.

در دیگر بازی، وچان کردستان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مقابل تیم سارگل بوشهر به میدان رفت. وچان در بازی راحت و یک طرفه تیم سارگل بوشهر را پنج بر صفر شکست داد. فاطمه قاسمی و زهرا قنبری هر کدام دو بار و فاطمه شبان هم یک بار برای وچان کردستان گلزنی کردند.

در آخرین دیدار امروز، تیم ملوان بندر انزلی با ۶ گل قشقایی شیراز را شکست داد. برای تیم انزلی افسانه اقبال هت تریک و راضیه موسوی دبل کردند، هاجر شاه‌ملک هم یک گل به ثمر رساند. تیم قشقایی شیراز از این هفته وارد جدول مسابقات شده است.

شیراز با توجه به امتیازی که در لیگ داشت، در قرعه‌کشی قرار گرفته بود اما باشگاه و اسپانسری حاضر به تیمداری و حفظ امتیاز تیم این استان در لیگ نبودند، در نتیجه از مسابقات کنار گذاشته شد اما با اعلام موافقت قشقایی برای حضور در لیگ بار دیگر در جدول قرار گرفت و از این هفته وارد لیگ شد.

لازم به ذکر است تیم مدافع قهرمانی شهرداری بم، این هفته استراحت داشت.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم:

گروه اول

نماینده البرز ۲ _ ۱ همیاری آذربایجان غربی

سپاهان اصفهان ۳ _ ۲ ذوب آهن اصفهان

گروه دوم

شهرداری سیرجان ۳ _ ۱ پالایش گاز ایلام

وچان کردستان ۵ _ صفر سارگل بوشهر

ملوان بندرانزلی ۶ _ صفر قشقایی شیراز

کد خبر 459418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.