اجرای طرح ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شهرداری رشت

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری رشت خواستار همکاری شهروندان با شهرداری به منظور اجرای طرح ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هانی عسکری از اجرای طرح ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی خبر داد و گفت: قرارداد واگذاری ۹ نقطه تجمیعی با شرکت ایرانسل پس از طی مراحل قانونی مصوبه شورای اسلامی رشت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه قرارداد سایت‌های شرکت مخابرات گیلان پس از گذشت یک دهه تعیین تکلیف شده است، تصریح کرد: بهبود پوشش آنتن دهی خیابان‌های ۱۷۶ و ۱۷۹ منطقه گلسار در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری رشت با اشاره به اینکه امکان بروز مشکلات قانونی در فرآیندهای صدور مجوز مربوطه وجود دارد، از شهروندان خواست قبل از امضای هرگونه قرارداد با اپراتورهای تلفن همراه برای نصب دکل‌های مخابراتی، به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت مراجعه کنند.

عسکری بی توجهی به ارائه آموزش‌های شهروندی به منظور برطرف کردن مشکلاتی همچون ممانعت‌های مردمی در نصب سایت‌های مخابراتی را نقطه ضعف اپراتورهای تلفن همراه عنوان کرد و گفت: لازم است شرکت‌های یاد شده، تلاش‌های بیشتر و موثرتری در این زمینه داشته باشند.

وی خواستار همکاری شهروندان با شهرداری رشت به منظور اجرای طرح ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شد.

کد خبر 459404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.