۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
بازگشایی بازار کوثر ۷

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازار کوثر شماره هفت پوست‌اندازی و بازگشایی شد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با بهره‌برداری دوباره از بازار کوثر شماره هفت زمینه اشتغال بیش از ۸۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است، اظهار کرد: حدود شش هزار قلم کالای ایرانی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در بازار کوثر هفت که در زمینی به وسعت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع واقع شده، فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پارکینگ شش طبقه بازار کوثر هفت ظرفیت گنجایش یک هزار و ۲۰۰ خودرو را دارد، گفت: در صدد هستیم تمام بازارهای کوثر به روز شود و خدمت‌رسانی به شهروندان را به حد مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به قیمت بسیار مناسب اجناس ارائه شده به شهروندان در بازارهای کوثر نسبت به سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، افزود: قیمت کالاها در بازارهای کوثر قابل رقابت است که امیدواریم حفظ کیفیت مطلوب و قیمت مناسب اجناس تا پایان فعالیت بهره‌برداران استمرار داشته باشد.

مجیری اظهار کرد: اکثر بهره‌برداران بازارهای کوثر عضو انجمن پخش مواد غذایی کشور هستند و طبق سیاست‌های سازمان ساماندهی مشاغل این الزام را دارند که در فروشگاه‌های کوثر حتی‌الامکان کالاهای ایرانی به مردم عرضه کنند.

وی با تاکید بر رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های کوثر، ادامه داد: برای حفظ سلامت شهروندان بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به امکانات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجهز شده و تمام وسایل فروشگاه‌ها هر روز ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: به زودی سامانه خرید اینترنتی بازارهای کوثر راه‌اندازی خواهد شد تا نیازهای مردم در بازارهای کوثر به راحتی تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازارهای روز کوثر ناظران بهداشت و شبکه دامپزشکی مستقر بوده و کیفیت کالاهای پروتئینی و بهداشتی را رصد می‌کنند.

کد خبر 459342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • شهروند منطقه 9 IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    5 0
    سلام. خدا قوت. چرا در محدوده منطقه 9 فروشگاه کوثر تاسیس نمیشه؟ بویژه تو خیابون آتشگاه که اصلی ترین خیابون منطقه هست
  • ناشناس IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 2
    آدرس فروشگاه کوثر هفت کجاست
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      0 1
      چهارراه وفایی هست
  • محسن ميرزائی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    3 0
    سلام و درود بر همه زحمتکشان شهرداری ببخشید چرا پس کوثر 11 راه اندازی نمی شه
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    خیابان خیام نیاز به کوثر دارد.
  • فرشبد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    مدیریت جدید قیمتها رابشدت بالا برده بطوریکه ازبیرون خرید کنید خیلی مناسبتر هست من امروز خرید کردم ودیگر به اون فروشگاه نخواهم رفت.