آذری جهرمی: اینترنت ارزان می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نه تنها اینترنت گران نشده و نخواهد شد، بلکه در صورت رشد ترافیک در سال آینده ارزان‌تر هم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد آذری جهرمی در یک گفت‌وگوی اینستاگرامی با مخاطبان صفحه شخصی‌اش، در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل گرانی اینترنت اظهار کرد: نه تنها اینترنت گران نشده و نخواهد شد، بلکه در صورت رشد ترافیک در سال آینده ارزان‌تر هم خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با هزینه‌های اینترنتی دانش آموزان، افزود: شبکه دانش آموزی "شاد" رایگان است و ماهانه هزینه گزافی از سوی دولت بابت رایانه ترافیک شاد به حساب شرکت‌های اینترنتی منظور می‌شود، البته سرورهای شاد در برخی ساعات پاسخگوی نیاز دانش آموزان و دبیران نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیگیری مشترکی با وزیر آموزش و پرورش از همراه اول که نرم‌افزار شاد را توسعه داده است، کرده‌ایم که اکنون در حال رفع این مشکل هستند.

آذری جهرمی افزود: مردم تا جایی که شرایط خود و مسئولان را یکی ببینند و فشار اقتصادی را فقط برای خود ندانند می‌توانند آن را تحمل کنند.

وی درباره راهکارهای کاهش قیمت گوشی و لب تاب افزود: راهکار اصلی بی شک بالا رفتن ارزش پول ملی است که با تحریم‌های ظالمانه کاهش یافته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این شرایط تولید گوشی ارزان قیمت و متناسب داخلی را پیگیری کردیم، البته اکنون تمام ظرفیت کارخانه‌های داخلی به تولید تبلت اختصاص پیدا کرده تا نیاز دانش‌آموزان را رفع کنیم.

کد خبر 459333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.