از سرگیری فعالیت مراکز تعویض پلاک در شهرهای نارنجی و زرد استان اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همه مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان از روز شنبه ۱۵ آذر در شهرهای نارنجی و زرد به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از روز شنبه ۱۵ آذر همه مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد استان به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.‌

وی افزود: اگر اعتبار وکالتنامه های اشخاصی که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شده باشد به مدت روزهای تعطیل"مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا" دارای اعتبار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ساعت کار مراکز با یک ساعت افزایش نوبت دهی از ساعت هفت صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود، اضافه کرد: ارائه خدمات تنها به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت rahvar120 امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش ایمنا، هم اکنون شهر اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا است. با اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان از ابتدای آذر، ۱۴ شهرستان قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی به چهار شهرستان قرمز و ۱۷ شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد تغییر وضعیت یافتند. از این رو شهرهای اردستان، تیران و کرون، نائین، نطنز جز شهرهای قرمز هستند شهرهای برخوار، خور و بیابان و دهاقان جز شهرهای زرد رنگ هستند و مابقی شهرهای استان نارنجی هستند.

کد خبر 459305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.