دستگیری سارق خودروهای پراید در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری سارق خودروهای پراید در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید و شکایت مالباختگان به پلیس شهرستان نجف آباد رسیدگی به این نوع سرقت در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات تخصصی خود و استفاده از پایش‌های تصویری سرانجام هویت فردی که اقدام به این گونه سرقت‌ها می‌کرد را به دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در شهرستان فلاورجان به سر می‌برد از دستگیری وی خبر داد و گفت: وی پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۳ فقره سرقت پراید و دو فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان فلاورجان اعتراف کرد.

سرهنگ هاشمی‌فر تصریح کرد: متهم در ادامه اعترافات خود به اوراق کردن و فروش قطعات خودروهای مسروقه با همدستی یکی از دوستانش اشاره کرد که با راهنمایی‌های وی، فرد مذکور نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با اعترافات صریح متهمان به بزه ارتکابی پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 459275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.