تجهیزات دهیاری‌ها در فصل سرد سال بهتر از شهرداری فومن است

سخنگوی شورای شهر فومن گفت: امکانات و دستگاه های لجستکی دهیاری در برخی دهستان‌ها و روستای فومن بهتر از وضعیت دستگاه‌های موجود در شهرداری این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نظری در یکصد هفدهمین جلسه شورای شهر فومن، با اشاره به فرا رسیدن فصل سرد سال و پیش‌بینی بحران‌های احتمالی از شهرداری فومن خواست تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به موقع به شهروندان را در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ماشین آلات و امکانات لجستیکی شهرداری فومن در سطح بسیار ضعیفی قرار دارد و عموم دستگاه‌ها فرسوده و یا از کار افتاده است، تصریح کرد: شهرداری در چنین شرایطی توانایی خرید دستگاه جدید را ندارد بنابراین از نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم رایزنی لازم برای تهیه دستگاه‌های جدید خدمات‌رسان را دنبال کند تا با بارش سنگین برف با بحران روبه رو نشویم.

سخنگوی شورای شهر فومن با بیان اینکه امکانات و دستگاه‌های لجستیکی دهیاری در برخی دهستان‌ها و روستای فومن بهتر از وضعیت دستگاه‌های موجود در شهرداری این شهرستان است، افزود؛ زباله‌ها با ماشین آلاتی جمع‌آوری می‌شود که از استانداردهای لازم برخوردار نیستند.

نظری فضای شهری موجود در فومن را نیازمند خلاقیت و زیباسازی دانست و گفت: سیمای زشت شهری چنگی به دل نمی‌زند که این مساله تنها با پول درمان نمی‌شود بلکه شهرداری باید با ایده‌های جدید بتواند محیطی شاد و زیبا را برای شهروندان فراهم کند.

کد خبر 459260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.