همیشه دود از کنده بلند می‌شود

در فصل جاری بازیکنان کارکشته و مسن تر شرایط بهتری داشته اند و پوکر شب گذشته ژیرو در لیگ قهرمانان اروپا نیز تاییدی بر این مسئله بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، همیشه دود از کنده بلند می‌شود و این ضرب‌المثل قدیمی امسال بیش از هر زمان دیگری در حال ثابت کردن خود به فوتبال دوستان است. اولیویه ژیرو، مهاجم پا به سن گذاشته تیم چلسی شب گذشته موفق شد برای تیمش چهار گل به ثمر برساند تا نشان دهد که اگرچه سن و سالی از او گذشته، اما هنوز هم می‌تواند زهردار باشد.

هرچند ژیرو با یک پرفکت هت تریک (گل با سر، پای راست و پای چپ در یک مسابقه) و پس از آن زدن یک گل دیگر توانمندی‌های خود را بار دیگر ثابت کرد، اما او در لیست بازیکنان موفق و مسن خط حمله فوتبال اروپا تنها نیست چرا که زلاتان ابراهیممویچ نیز در این فصل عالی عمل کرده و یکی از بهترین مهاجمان حاضر در فوتبال دنیاست.

عملکرد زلاتان در فصل جاری تا آنجا خوب بوده است که باعث شده تا میلان به بهترین تیم حال حاضر اروپا تبدیل شود. نکته جالب توجه این است که زلاتان پس از یک دوره حضور در لیگ آمریکا به فوتبال اروپا بازگشته و تقریباً هیچکس پیش بینی نمی‌کرد که این ستاره سوئدی بتواند تا این حد عالی عمل کند.

ژیرو نیز تا اینجای فصل موفق به زدن شش گل شده است که با توجه به تعداد بازی‌هایی که او انجام داده، ستاره فرانسوی در هر چهل و پنج دقیقه موفق شده یک گل بزند. آماری شگفت‌انگیز برای او که باعث شده تا لمپارد نظر باشگاه را در رابطه با فروش این بازیکن تغییر دهد. لمپارد درباره ژیرو گفته: اولیویه کیفیت بی نظیری داشت و واقعاً تحسین برانگیز است که بازیکنی با شرایط او بتواند در مقابل یک حریف سرسخت اینقدر خوب بازی کند. حضور ژیرو می‌تواند نقطه قوتی برای ترکیب تیم و البته بازیکنان جوان ما باشد.

وی افزود: زمانی که من به چلسی آمدم، ژیرو فرصت زیادی برای نمایش توانمندی‌های خود نداشت اما من مطمئن بودم که اگر به درستی از او بازی گرفته شود و بتوانیم تعامل خوبی با هم برقرار کنیم، بدون شک ژیرو هم می‌تواند درون زمین مسابقه و هم خارج از آن کمک شایانی به ما کند.

قرارداد ژیرو با باشگاه چلسی در پایان سال به اتمام می‌رسد و زمزمه‌هایی برای فروش او در نیم فصل به گوش می‌رسید. با این حال ممکن است با توجه به عملکرد بسیار خوب او در ترکیب آبی‌های لندن، وی در تا پایان فصل در این تیم ماندگار شود و چلسی حاضر شود بدون دریافت هیچ مبلغی اجازه خروج ژیرو را بدهد اما حداقل تا پایان فصل از حضور این بازیکن استفاده کند.

کد خبر 459252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.