نیمار: دوست دارم باز هم در کنار مسی بازی کنم

شاید این روزها دیگر فقط هواداران بارسلونا نیستند که دلتنگ بازی مسی و نیمار در کنار هم هستند؛ حالا ستاره برزیلی نیز مشتاق بازی دوباره با ستاره آرژانتینی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، طی چهارفصل حضور نیمار در تیم بارسلونا، این بازیکن با لیونل مسی رابطه نزدیکی داشت و در کنار او عملکرد بسیار خوبی نیز در زمین مسابقه به ثبت می‌رساند. اما دست تقدیر و پیشنهاد سرسام‌آور باشگاه پاریس سن ژرمن باعث شد تا نیمار تصمیم به ترک بارسا بگیرد.

نیمار در گفت و گوی خود پس از بازی برابر تیم منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: واقعاً دوست دارم که یک بار دیگر در کنار مسی بازی کنم. این چیزی است که من بیش از هر چیز دیگری خواهان آن هستم. وی به طعنه گفت: البته مسی اگر تمایل داشت، می‌تواند حتی در پست تخصصی من نیز بازی کند.

اگرچه مشخص نیست که آیا این صحبت‌های نیمار حاکی از پیوستن دوباره او به بارسلونا یا اضافه شدن مسی به ترکیب تیم پاریس سن ژرمن خواهد بود یا خیر، اما مسلم است که ستاره برزیلی دلتنگ روزهای بازی در کنار لیونل شده و می‌خواهد یک بار دیگر با او همبازی شود.

نیمار در خصوص شرایط خود در پی اس جی گفت: شرایط به شکلی است که ممکن است ما نتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا بمانیم اما حقیقت این است که من به اینجا نیامده ام تا در لیگ اروپا بازی کنم. شرایط دشواری را پشت سر می‌گذاریم و من در طی این زمان‌ها تلاش می‌کنم که با مسئولیت پذیری بیشتر، رشد شخصی خودم را دنبال کنم.

پاریس سن ژرمن در دیدار شب گذشته خود برابر تیم منچستریونایتد موفق به کسب پیروزی شد تا به این ترتیب شانس بیشتری نسبت به منچستر و لایپزیش برای صعود از گروه خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

کد خبر 459246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.