تاج اصفهانی نماد بزرگی و انسانیت است

یک استاد آواز گفت: سالیان زیادی نزد استاد تاج اصفهانی شاگردی کردم و از تجربیات ایشان در زمینه موسیقی و اخلاقی استفاده کردم. اگر رسانه های کنونی و تلفن های همراه در آن زمان وجود داشت نفس های استاد تاج را نیز ضبط کرده بودیم.

سید رضا طباطبایی (امروز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه) در حاشیه آئین بزرگداشت استاد تاج اصفهانی به خبرنگار ایمنا گفت: از سال‌های ۱۳۴۱ تا ۱۳۴۹ شاگرد استاد تاج بودم و با توجه به استخدامم در آموزش و پرورش حدود سه سال از استاد دور شدم، اما پس از آن دوباره به کلاس‌های ایشان در بیشه حبیب بازگشتم.

وی ادامه داد: پس از آن در آزمون دانشگاه فارابی قبول شدم و برای گرفتن لیسانس موسیقی آماده شدم، سالیان زیادی نزد استاد تاج شاگردی کردم و از تجربیات ایشان در زمینه موسیقی و اخلاقی استفاده کردم. اگر رسانه‌های کنونی و تلفن‌های همراه در آن زمان وجود داشت نفس‌های استاد تاج را نیز ضبط کرده بودیم.

این استاد آواز اضافه کرد: آنچه از استاد تاج گفته شده تنها خاطراتی است که ما برخی از آنها را زنده نگه داشته‌ایم و برخی دیگر به فراموشی سپرده شده است، زیرا ذهن ما توان به یاد داشتن همه خاطرات را با این استاد بزرگ را ندارد. استاد تاج از نظر انسانیت یک فرد کامل، لایق و شایسته بود که در زمان گذشته و حال همیشه این خصوصیت او زبان زد است.

طباطبایی افزود: هرگاه نام این شخص بر زبانم می‌آید بزرگی، منش و انسانیت استاد را به یاد می‌آورم، امیدوارم همیشه نام و یاد چنین شخصیت‌هایی در میان مردم باشد تا از سبک و شیوه زندگی آنها درس بگیرند و با توشه‌ای پور به زندگی ادامه دهند.

کد خبر 459244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.